וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונזאלס שלח עוד איתות לישראל

הצ'יליאני עלה לחצי הגמר באקפולקו אחרי 1:2 על שוונק. גם ונוס וויליאמס עלתה, למרות שהפסידה מערכה למדורגת 399 בעולם

ההכנה המצוינת שעובר בימים אלה פרננדו גונזאלס לקראת המפגש עם ישראל בסיבוב הראשון של גביע הדייויס בדיוק בעוד שבוע נראית טוב עד עכשיו. הצ'יליאני, שמדורג 12 בעולם ומשתתף בטורניר אקפולקו, מכסיקו (פרסים בסך 955 אלף דולר), העפיל הלילה (בין חמישי לשישי) לחצי הגמר על החימר האדום. גונזאלס אמנם הפסיד את המערכה הראשונה לאדוארדו שוונק הארגטינאי, שמדורג 81 בעולם, 6:3, אבל התאושש בהמשך עם 3:6, 5:7 והבטיח את מקומו בין ארבעת האחרונים בתום שעתיים ורבע של משחק.

בשלב הבא יחכה לגונזאלס יריב הרבה יותר קשה ומשמעותי, דויד פרר, שהגיע מדורג 3 לטורניר. הספרדי פגש את פאבלו צ'ואבאס מאורוגוואי, נאבק בו כמעט שעתיים, אבל סיים עם 5:7, 4:6 שהעלה אותו לחצי הגמר. גם חואן קרלוס פררו, שהגיע מדורג, העפיל, אך עם קצת יותר עבודה מול בן ארצו, ניקולס אלמגרו, וניצח 1:6, 7:5, 2:6. חואן מונאקו ישלים את תמונת חצי הגמר אחרי שגבר על ספרדי אחר, פרננדו ורדאסקו, 5:7, 3:6.

אצל הנשים אף פעם לא משעמם, וונוס וויליאמס הבטיחה את מקומה בחצי הגמר, למרות שזה הלך לה הפעם קשה. האמריקאית, שמדורגת 5 בעולם, הפסידה את המערכה הראשונה ללורה פוס טיו מספרד, שמדורגת 394 מקומות אחריה, 6:4. אלא שוויליאמס ידעה שהמפתח לתואר שני ברציפות נעוץ בהתאוששות וניצחון במשחק הזה, ובשתי המערכות הבאות היא ניצחה 3:6, 5:7 בדרך לחצי הגמר.

ונוס, שהגיעה מדורגת ראשונה לטורניר, תתייצב מול אדינה גאלוביץ' הרומניה בשלב הבא. המדורגת 164 בעולם ניצחה 5:7, 2:6 את סרון פישמן בדרכה לחצי הגמר. ג'יזלה דולקו נכנעה 6:1, 7:6 לקרלה סוארז נבארו, והודחה. אגנס שבאיי, שהגיעה מדורגת שנייה לטורניר, פרשה בפיגור 6:4, 0:1 מול פאולה הרצוג, וסיימה את דרכה בטורניר אף היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully