וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ': "יש לנו קבוצה איכותית, אבל זה לא הספיק"

מאמן פנאתינייקוס נפרד מתואר אלוף היורוליג: "אפשרנו ליריבות לתקוף בלי הפרעה". שאראס: "קשה להתמודד עם הסיטואציה"

בהגרלת הטופ 16 איש לא שיער כי אלופת אירופה, פנאתינייקוס אתונה, תנשור מהמסע כבר בשלב הזה. איש לא האמין שהקבוצה המעוטרת והאימתנית של ז'ליקו אובראדוביץ', תקרוס מול מארוסי, פרטיזן בלגרד וברצלונה. אמש (חמישי) ספגה פאו את הפסדה הרביעי בשלב הטופ 16, והיא מדורגת אחרונה בבית ה' עם מאזן מביש ומדהים כאחד: 4:0. אלופת אירופה נפרדה מהתואר אחרי שנוצחה אמש 70:67, בביתה, על ידי מי שמסומנת כיורשת שלה, ברצלונה.

"אני מצטער מאוד על ההפסד שלנו ועל כך שלא נוכל להגן על התואר שלנו", אמר מאמן פאו אוברדוביץ', במסיבת העיתונאים. "אני והשחקנים צפינו במשחק הראשון נגד ברצלונה מהסיבוב הראשון ושאלתי אותם אם הם הפסידו בגלל שברצלונה הייתה גדולה או שאנחנו שיחקנו רע. הם ענו שהפסדנו בגלל ששיחקנו רע. הערב פתחנו מצוין ואני לא מבין למה הפסקנו לשחק בדקות האחרונות. הפסדנו בכל משחקי הבית, לפרטיזן, מארוסי וברצלונה. המשותף לכל ההפסדים האלה זה שלא ביצענו עבירות ואפשרנו ליריבות לתקוף בלי הפרעה. אין לי טענות כלפי השחקנים, הם ניסו הכל ושיחקו עם הרבה רצון. איבדנו את הריכוז בדקות המכריעות וזה עלה לנו ביוקר. יש לנו קבוצה איכותית, אבל זה לא הספיק העונה ביורוליג".

שרונאס יאסיקביצ'יוס, ששיחק עשר דקות בלבד נגד ברצלונה ולא קלע אף נקודה, היה מאוכזב מאוד בסיום. "קשה מאוד להתמודד עם סיטואציה כזאת", אמר הקוסם הליטאי, "לצערי, לא נוכל להגן על התואר ועכשיו אנחנו צריכים לחשוב רק על האליפות ביוון והמאבקים נגד אולימפיאקוס. הובלנו במשחק, אבל לא הצלחנו לשמור על היתרון. יש לנו דה ז'ה וו מהמשחקים הקודמים. משחק כדורסל נמשך 40 דקות ולא 35".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully