וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן: "העובדה שערכנו מחנה אימון על חימר תבוא לקראתנו"

נבחרת הדייויס והקפטן שלה ממשיכה בהכנות לקראת שמינית הגמר מול צ'ילה. אנדי רם: "אנחנו מתגבשים ועוזרים אחד לשני"

שבוע לפני שמינית גמר גביע דייויס מול צ'ילה, ונבחרת ישראל מגבירה הילוך בהכנות. בימים האחרונים נמצאת באקפולקו ועורכת מחנה אימונים במגרשי התחרות, לאחר ששחקניה הודחו בסיבובי התחרות הראשונים. מחר (שישי) כבר עתידה הנבחרת להמריא לצ'ילה ותתחיל לערוך אימונים באצטדיון בו תתקיים התחרות.

"זאת תחרות ראשונה לשחקנים על חימר אחרי הרבה זמן", אמר הקפטן אייל רן. "אנחנו מתרגלים לאט לאט למשטח, צופים ביריבים שלנו ואני בטוח שהעובדה שערכנו מחנה אימונים מסודר על החימר תבוא לקראתנו ונגיע מוכנים".

"הנבחרת מתאמנת פעמיים ביום ואני מקווה שזה יעזור לנו מול גונזאלס וחבורתו שנמצאים בכושר טוב", הוסיף רן. גונזאלס נמצא כבר ברבע הגמר ומראה הרבה ביטחון. מאסו הפסיד כבר בסיבוב הראשון ולא נראה בשיאו, אבל הוא שחקן דייויס מצוין". על דודי סלע אמר רן: "לקח לו זמן להיכנס למשחק מול אלמגרו אבל בשביל תחרות ראשונה על חימר הוא שיחק בסדר גמור".

אנדי רם דיבר על המשחק הזוגות מול הצמד הצ'יליאני, ואמר: "גונזאלס ומאסו הם צמד ברמות הכי גבוהות שיש ואנחנו מקווים להפתיע אותם במשחק הזוגות ואת הנבחרת הצ'יליאנית בכלל. פעם ראשונה שאנחנו עושים הכנה מסודרת על החימר וזה דבר מדהים. אנחנו מתגבשים ועוזרים אחד לשני". על החיבור המתחדש בינו לבין שותפו יוני ארליך, הוסיף רם: "שנינו מרגישים שלא שיחקנו תקופה אבל חיבור של שנים כמו שיש בינינו אי אפשר למחוק כל כך מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully