וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה ורמת השרון בפיינל פור, רמת חן עדיין בחיים

קבוצתו של אייזנברג הביסה במשחק הרביעי את ירושלים 69:92, האלופה את חולון 82:97. רמת חן כפתה משחק 5 מול נתניה

רבע גמר הפלייאוף בליגת העל לכדורסל נשים המשיך הערב (חמישי) להיות צמוד מרתק, כשקבוצה אחת כבר הבטיחה את עלייתה לארבע האחרונות, בעוד אחרת כפתה משחק חמישי. את הערב פתחה אליצור רמלה, שיצאה לירושלים במטרה לסגור את הסדרה מול אס"א המקומית. קבוצתו של רועי אייזנברג, שמעדה במשחק הראשון מול האנדרדוגית, השלימה ניצחון שלישי רצוף (ורביעי ברציפות, אם מחשיבים את הניצחון על אס"א בגביע), הפעם 69:92, והבטיחה את העלייה לשלב הבא. ירושלים דווקא היתה בתמונה לאורך חלק גדול מהמשחק, כשהיא מפגרת רק ב-3 הפרש במחצית, אבל אז הגיעה הריצה של רמלה, אס"א התמוטטה ברבע האחרון, ואייזנברג ושחקניותיו בפיינל פור. מיסטי באס הובילה את המנצחת עם 17 ו-12 ריבאונדים, בעוד קרן נחמה הוסיפה 16. מנגד, 22 של פלנט פירסון לא הספיקו.

במשחק השני של הערב ידעה מכבי רמת חן כי היא חייבת ניצחון ביתי על אליצור מכבי נתניה, בכדי לשמור על סיכוייה להעפיל לשלב הבא. האורחות, שהגיעו אחרי הניצחון הגדול במשחק הקודם קיוו לסיים את העבודה בחוץ, אבל רדפו אחר רמת חן לאורך כל המשחק, כשברבע השני מצליחות המארחות לברוח עד יתרון 12 במחצית. נתניה קיוותה לחזור, אבל רמת חן רק הגדילה את ההפרש עד לסיום, בדרך לניצחון 81:86 בסוים, וכפתה משחק חמישי, בו תנסה לנצח בנתניה כדי לעלות ל-4 האחרונות. טיפני ג'קסון הובילה את רמת חן עם 21, כאשר מיכל אפשטיין הוסיפה 16. מוניק קוקר הובילה את נתניה עם 18.

במשחק השלישי והאחרון של הערב ידעה אליצור חולון כי תהיה חייבת לנצח בביתה את האלופה, רמת השרון, אם ברצונה לכפות משחק חמישי ואולי להפוך את הסדרה המרעננת להפתעה ענקית. אלא שהאלופה, שהופתעה במשחק השני בסדרה, הובילה מהפתיחה ביתרון קטן, ורבע שלישי מצוין שלה ארגן לה יתרון דו-ספרתי, עליה שמרה עד הסיום. זה נגמר ב-82:97 לאלופה, שמעפילה אף היא לפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully