וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: דג'וקוביץ' עלה לחצי הגמר

הסרבי חזר מפיגור מערכה ל-6:2, 4:6, 0:6 על ליוביצ'יץ'. בשלב הבא: מחכה לו בגדאטיס. בחצי הגמר השני ייפגשו יוז'ני ומלצר

אחרי שרוג'ר פדרר פרש ואנדי מארי הודח כבר בסיבוב הראשון, ממשיך נובאק דג'וקוביץ' במסע שלו לעבר הגנה על התואר בטורניר דובאי (סך פרסים: 1.6 מיליון דולר. היום (חמישי) עלה הסרבי המדורג 2 בעולם לחצי הגמר, אחרי שניצח את איוון ליוביצ'יץ' הקרואטי (24 בעולם) 6:2, 4:6, 0:6. דג'וקוביץ' יפגוש בחצי הגמר את מרכוס בגדאטיס הקפריסאי, שגברה 6:7, 1:6 על הגרמני מיכאל ברר. בחצי הגמר השני ייפגשו יורגן מלצר ומיכאיל יוז'ני.

במערכה הראשונה הצליח ליוביצ'יץ' לשבור פעמיים את דג'וקוביץ' ולשמור על חבטות ההגשה שלו כשהוא מצליח להשיג שבעה אייסים, בדרך ל-2:6 קליל. במערכה השנייה הצליחו השניים לשמור על חבטות ההגשה, עד למשחקון העשירי בו הצליח דג'וקוביץ' לשבור את ליוביצ'יץ' באפשרות השבירה הראשונה שהייתה לו במשחק ולנצח את המערכה השנייה 4:6. דג'וקוביץ' המשיך את המומנטום המצוין גם במערכה השלישית וניצח בקלילות 0:6, בדרך לחצי הגמר.

במשחקים נוספים שנערכו היום, ניצח יורגן מלצר האוסטרי (31 בעולם) את מארין סיליץ' הקרואטי בתוצאה 6:7, 5:7, אחרי משחק שנארך מעל שעתיים. ברבע גמר נוסף ניצח מיכאיל יוז'ני (15 בעולם) את יאנקו טיפסרביץ' 3:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully