וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין: "ברצלונה הקבוצה הטובה בעולם כיום"

חלוץ ריאל מדריד פרגן ליריבה השנואה ולכוכבה ("מסי השחקן הטוב מכולם"), אבל יותר מהכל, הוא רוצה להגיע לגמר האלופות

בזמן שהיריבות בין ריאל מדריד וברצלונה מאיימת לשבור שיאים חדשים העונה, יש גם כאלה שיודעים לפרגן, אפילו אם זה אומר להחמיא ליריבה השנואה. גונזאלו היגואין, למשל, התראיין היום (חמישי) לתקשורת הספרדית, התייחס לקבוצתו שלו ומטרותיה העונה, אך עשה זאת באובייקטיביות. "למרות שריאל מדריד זו הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה, נכון להיום ברצלונה היא הקבוצה הכי טובה בעולם. קשה לי להגיד את זה".

החלוץ הארגנטינאי הנפלא שיבח גם את חברו לנבחרת, ליונל מסי, ואמר: "אנשים אוהבים שחקנים שונים, אבל עבורי מסי הוא השחקן הכי טוב בעולם. הוא זכה בכדור הזהב ובתואר שחקן השנה של פיפ"א, וכרגע הוא הטוב מכולם". היגואין לא שכח להתייחס גם לקבוצתו שלו, כמובן, ועל אף שצירופו של קארים בנזמה מעט ערער את רוטציית החלוצים בבלאנקוס, הארגנטינאי מבסוט משיתוף הפעולה עם הצרפתי, והוא מסרב לדבר על מחלוקות, או מערכת יחסים רעה בין השניים.

"כשקארים הגיע, ידעתי שאצטרך להילחם על מקומי כי הוא שחקן מאוד מוכשר. מעולם לא ראיתי את עצמי מחוץ לקבוצה, וחשבתי אפילו להיפך - ההגעה שלו אמרה שיש לי עוד שחקן מצוין להתחרות איתו. הסיטואציה עם בנזמה היא משהו שהתקשורת המציאה. שיחקנו ביחד בולנסיה ושיחקנו טוב מאוד. אולי אנחנו לא מדברים שעתיים וחצי, אבל אנחנו כן מדברים, וצוחקים".

באשר ליכולתו שלו העונה, אמר היגואין: "בשנה שעברה הייתי הסקורר המוביל, אבל את העונה הנוכחית התחלתי על הספסל והייתי צריך להילחם על המקום בהרכב. יש לי הרבה אמונה ביכולת שלי". לבסוף, התייחס החלוץ לריאל מדריד כקבוצה, ואמר: "אנחנו מאוד מקווים לזכות בליגת האלופות בברנבאו. זה נותן לנו מוטיבציה נוספת, לדעת שהגמר ייערך באצטדיון שלנו. אם לא נעלה לרבע הגמר ואחר כך לגמר, זה ישבור לנו את הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully