וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נמשך עמאשה לליגת העל

עמאשה הוביל את קרית שמונה לניצחון 1:3 על אשקלון, ועשה עוד צעד בדרך לעלייה. 0:2 לרמת השרון השנייה על נס ציונה

מוליכת הליגה הלאומית, עירוני קרית שמונה, ברחה מיריבותיה במחזורים האחרונים ונראה כי העניין בלאומית עובר לקרב על הפלייאוף. מי שדאגה לנסות ולשמור על מתח היא עירוני רמת השרון, ששמרה על המקום השני אחרי שערן קוליק השיג ניצחון בכורה בקבוצה החדשה שלו, 0:2 על סקציה נס ציונה, שנעצרה. משה בן לולו ורועי בקל סידרו שלוש נקודות חשובות לרמת השרון, שנותרה בפער שמונה מהמוליכה עירוני קרית שמונה.

הפועל ראשון לציון המשתפרת מצליחה להתקרב לשישייה הראשונה במשחקה הביתי מול הפועל ירושלים אחרי ניצחון ביתי 0:1 על הפועל ירושלים. מכבי הרצליה, שפגשה את הפועל מרמורק האחרונה, התפרקה עליה עם 0:4 קטלני, כשאמברוס אודינקה סיים עם צמד. במשחק המרכזי בשבת גברה עירוני קרית שמונה 1:3 על הפועל אשקלון הלוהטת ושמרה על יתרונה בפסגה. במשחק נוסף, הכח עמידר רמת גן חזרה עם 1:1 ממשחק החוץ מול בית"ר שמשון תל אביב והורידה את הפועל ירושלים אל מתחת לקו האדום.

נס ציונה - עירוני רמת השרון 2:0

הופעת הבכורה של ערן קוליק כמאמן רמת השרון הסתיימה ב-1:1 ביתי מול בני לוד, אבל בשישי המאמן הוותיק הצליח להשיג ניצחון בכורה במגרש של נס ציונה נגד הקבוצה, שרצף המשחקים שלה ללא הפסד הסתיים כעת אחרי שעמד על שמונה.

אחד השחקנים החמים של נס ציונה בתקופה האחרונה הוא הגאורגי גאגה צ'קטיאני, שפתח את העונה ברמת השרון, אבל נגד האקסית הוא החמיץ פעם אחר פעם במהלך המחצית הראשונה, והתקשה לסדר למאמן שלו, רפי כהן, שער. אחת ההחמצות הגדולות הייתה בדקה ה-30 אחרי שקיבל כדור מצוין, עבר את מנחם קורצקי והעיף מול שער חשוף מעל השער במקום לבעוט לפינה הרחוקה.

רמת השרון לא נבהלה מצרור ההחמצות ובדקה ה-42 היא הכריעה את המשחק, כששוער נס ציונה, שלומי בן חמו, סחט הצלה כפולה מדודו אברהם וממשה בן לולו, שגם המשיך את הריבאונד בפעם השלישית והכניע את נס ציונה. בתוספת הזמן מתפרצת של רמת השרון הסתיימה עם השני, כשכדור עומק של אורן ניסים הגיע למשה בן לולו, שפרץ מימין והוציא רוחב לרועי בקל, ששיחרר כדור מצוין פנימה.

מכבי הרצליה - הפועל מרמורק 0:4

אחרי השבועות הלא יציבים של מכבי הרצליה ועל ההתקפה שלה, נראה שמשהו בכל זאת השתחרר שם עם תצוגת כדורגל משכנעת נגד הקבוצה החלשה ביותר בליגה. שני שערים בלבד כבשה המארחת ב-11 משחקי הליגה האחרונים שלה, כשאחד מהם אף היה עצמי, אבל הרצליה ידעה לעשות את הסוויץ' והפעם היא שחררה כמות כפולה. רצף התוצאות השליליות ערער מאוד את מעמדו של המאמן סלובודאן דראפיץ' והשבוע פורסמו ידיעות לפיהן הבעלים אריאל שיימן לקח את המושכות באימונים, כפי שעשה בעונה שעברה בתקופת כהונתו של אייל לחמן, אבל אולי עכשיו הסדר יחזור לשרון.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, אמברוס אודינקה החל עם השער הראשון בדקה ה-52. אופיר חיים כנראה קיבל ממנו השראה שלוש דקות לאחר מכן אחרי בישול של אודינקה, שהשלים את הבליץ עם שער נוסף בדקה ה-65. אנתוני פארקר סגר את הסיפור עם שער נוסף בדקה ה-80 (שוב בישול לאודינקה), שהנחיל למרמורק של עופר פביאן משחק שמיני ברציפות עם הפסד ונראה שקבוצתו בדרך הבטוחה בחזרה לליגה א'.

הפועל ראשון לציון - הפועל ירושלים 0:1

ביום שני האחרון גברו הכתומים 0:3 על מרמורק במשחק החוץ שנערך בראשון לציון והיום הם חזרו בפעם השלישית ברציפות לאיצטדיון הסופרלנד וצלחו בהשגת ניצחון חשוב נוסף. אז אחרי שהשחקנים של יעקב הלל ויציק מרקל התרחקו מהתחתית, הם דאגו גם לסבך עוד יותר את הפועל ירושלים המסכנה, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון אחרי עשרה מחזורים. גם יהודה זגורי, שמונה במקום שלומי עמר שסיים את תפקידו, לא הצליח להושיע.

כבר אחרי שמונה דקות הובקע השער היחיד במשחק, עליו חתום רוברטו סאנצ'ז, שחקנה הפרגוואי של הפועל ראשון לציון, שהצטרף לאחרונה, כבש כבר נגד מרמורק והשלים היום שער שני בארבעה משחקים. הבעיטה של סאנצ'ז מתוך הרחבה של ירושלים הטעתה את השוער אחרי שפגעה באחד משחקני ההגנה, ונכנסה פנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עירוני קרית שמונה - הפועל אשקלון 1:3

המשחק המרכזי של המחזור ה-24 נערך בקרית שמונה, הפגיש את שני הלהיטים הגדולים של הלאומית ולא איכזב. מוליכת הליגה הלאומית מביאה בשבועות האחרונים את עליונות הסגל שלה לידי ביטוי, ועשתה זאת גם הערב, למרות הפתיחה הרעה שלה למשחק. אשקלון, שהבהירה בשבועות האחרונים כי הדרך היחידה לנצח אותה היא בבית הדין של ההתאחדות, עלתה ליתרון מוקדם משער של שי פטלק בדקה הראשונה, אבל למעשה רק הרגיזה את קרית שמונה.

החלוץ המקדוני זוראן בלדובלייב, שהוסיף המון מאז הצטרף בפגרת ינואר, כבש בדקה ה-17 וראה את שותפו להתקפה, סאלח חסארמה, מחקה אותו ומשלים מהפך בפנדל בדקה ה-25. עמאשה המשיך את המוטמנטום בדקה ה-28 וחתם את תוצאת המשחק כשהמחוג עדיין לא הראה על חצי שעה. קרית שמונה בדרך הבטוחה בחזרה לליגת העל.

בית"ר שמשון ת"א - הכח עמידר ר"ג 1:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן בתקופה לא טובה ואחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות. הערב הן התקדמו ל-1:1. מאמן הסגולים רונן ויינשטיין פגש את הקבוצה איתה היה שותף לסנסציית הגביע לפני שנתיים ואילו מאמן בית"ר שמשון לופא קדוש התמודד מול הקבוצה בה שיחק ואימן בעבר. הכח, ששוב חסרה את קובי חסן המורחק, שיוועה לניצחון שירחיק אותה מהקו האדום והשיגה יתרון משער של עדי סלוניקי בדקה ה-48, אבל המארחים חזרו עם שער של עידו אקסברד בדקה ה-60. הכח עלתה מעל הקו האדום, אך היא מקדימה רק בהפרש שערים את הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully