וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה פנתה לאיציק עובדיה

קיבל הצעה להדריך את הקבוצה מהשרון, שם מעמדו של אלי כהן מעורער. עובדיה: "אני מאמן מכבי ת"א וזה מה שמעניין אותי"

מאמן מכבי תל אביב, איציק עובדיה, קיבל השבוע הצעה להדריך את הפועל רעננה במקביל להתערערות מעמדו של המאמן המכהן אלי כהן. כזכור, בשבוע שעבר הודיע הבעלים אשר אלון לכהן על פיטוריו, אך החזירו לתפקיד אותו היום בשל לחץ השחקנים. כהן הדריך את רעננה בהפסד 2:1 להפועל פתח תקוה. במקביל, ברעננה עדיין בודקים את האפשרות למנות את עובדיה כמאמן ראשי במידה וכהן לא יצליח להרים את הקבוצה השקועה בתחתית ולא ניצחה כבר שבעה משחקים. אם רעננה תפסיד בשבת לבני יהודה, כהן עשוי לסיים את תפקידו.

גורמים ברעננה סיפרו כי עובדיה קיבל פנייה טלפונית לא רשמית והביע נכונות לאמן את הקבוצה בהמשך העונה. מאמן מכבי תל אביב עצמו סירב להתייחס לעניין הפנייה ורק הסכים לומר בקצרה: "אני מאמן מכבי תל אביב, זה הדבר היחיד שמעניין אותי. יש לנו משחק חשוב נגד מכבי פתח תקוה וזה כל מה שמעסיק אותי ונמצא לי בראש". במכבי תל אביב סירבו להתייחס לעניין ואמרו: "יש לנו משחק חשוב בשבת וזה הדבר היחיד שמעניין אותנו".

עובדיה שימש כעוזרו של ניר לוין במכבי תל אביב ואימן בעונה שעברה את קבוצת הנוער. העונה נמצא עובדיה בצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת בתפקיד המאמן ועובד בכפוף למנג'ר אבי נמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully