וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין ברידג' פרש מנבחרת אנגליה

המגן, שחברתו לשעבר ניהלה רומן עם ג'ון טרי, הודיע כי החליט להקריב עצמו ולמנוע מסגל הנבחרת הסחות דעת מיותרות

מגן מנצ'סטר סיטי ווין ברידג' הודיע כי לא ישחק בנבחרת אנגליה. כזכור, בשבועות האחרונים פורסם כי חברתו לשעבר של ברידג' ניהלה רומן עם ג'ון טרי. פאביו קאפלו החליט לשלול מטרי את סרט הקפטן בתגובה, אך ברדיג' לא הסתפק בצעד הזה ופרסם הודעה דרמטית שישה ימים לפני משחק הידידות של הנבחרת בוומבלי מול אלופת אפריקה, מצרים.

"חשבתי רבות על מעמדי בנבחרת אנגליה לאור הפרסומים והאירועים של השבועות האחרונים", נכתב בהודעה ששוחררה על ידי עורכי דינו של המגן. "לשחק בנבחרת אנגליה תמיד היה כבוד עבורי, אבל אחרי מחשבה אני סבור כי מקומי בסגל עלול להיות מעורר מחלוקת. לצערי, למען הנבחרת ובשביל למנוע הסחות דעת בלתי נמנעות, החלטתי להקריב את עצמי למען הסגל. הודעתי לראשי הנבחרת על ההחלטה ואני מאחל להם בהצלחה בדרום אפריקה".

ברדיג' היה אמור להיות שחקן הרכב בשל הפציעה הקשה של אשלי קול, שמעמידה אותו בספק לטורניר. נראה כי כעת לייטון ביינס מאברטון וסטיבן וורנוק מאסטון וילה ייאבקו על עמדת המגן השמאלי הפותח.

ברידג' וטרי ייפגשו לראשונה בשבת כשמנצ'סטר סיטי תגיע לסטמפורד ברידג' למשחק נגד צ'לסי. על פי פרסומים שונים, ברדיג' צפוי לסרב ללחוץ את ידו של הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully