וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "בחמישי הבא זה יהיה משחק העונה"

מכבי ת"א נחתה בארץ אחרי ההפסד לפילזן ועם הפנים לסיינה. ויז'נייבסקי: "הקבוצות לא שיחקו טוב, המשחק לא נכנס לקצב"

אחרי האכזבה בפילזן וההפסד לטורקים 63:56 באחד המשחקים הגרועים שנראו העונה ביורוליג, מכבי תל אביב נחתה בארץ, כשהיא יודעת שהיא תצטרך לעבוד קשה מאוד בשני המשחקים שנותרו לה נגד סיינה ומול ריאל מדריד כדי להתברג בהצלבה.

רביב לימונד, שסיים את המשחק עם ארבע נקודות, ניסה להסביר: "פספסנו זריקות נוחות, כאלו שבדרך כלל אנחנו קולעים. לא קל לשחק בטורקיה. הקהל עושה שם הרבה רעש וזה היקשה עלינו במיוחד כשניסינו לדבר אחד עם השני. זה הפריע לנו לתקשר. בכל מקרה, האחוזים שלנו הכריעו את המשחק. אין מה לעשות, אבל יש ימים גם כאלה. עכשיו צריך לנצח את סיינה וזה הדבר הכי חשוב. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו קודם כל ואחרי זה רק על התוצאות של הקבוצות האחרות".

גיא פניני, שידע שניצחון חוץ יקדם את הסיכויים של מכבי תל אביב להעפיל מהבית, ששמר על אפס ניצחונות חוץ, אמר: "זה קורה שיש משחקים כאלה. הפסד זה משהו שתמיד מאכזב. הייתה לנו הזדמנות לנצח אבל אנחנו מסתכלים על נקודות האור החיוביות. ההפרש הוא לטובתנו. עשינו את הטעויות שלנו וביום חמישי המשחק מול סיינה הוא משחק העונה".

אנדרו ויז'נייבסקי חושב שמה שהפסיד עבור הצהובים את המשחק הוא לא האווירה, כמו היכולת, ואמר: "האווירה באולם לא השפיעה עלינו ושתי הקבוצות לא שיחקו טוב. המשחק לא נכנס לקצב, ואנחנו לא נכנסנו טוב למשחק. היו להם כמה ריצות טובות בהתחלה וכמה עצירות בהגנה שהכריעו את המשחק. ביום חמישי נצטרך להגן על הבית ולקוות לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully