וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "רוח הלחימה ניצחה לנו את המשחק"

מאמן מילאן דאג להחמיא לשחקנים שלו אחרי המהפך נגד פיורנטינה. נסטה הודה: "זה היה משחק מוזר. היה לנו הרבה מזל"

אחרי המהפך הדרמטי של מילאן, שצימק את הפער של הרוסונרי מאינטר המוליכה לארבע נקודות, נראה שגם האופטימים ביותר לא האמינו שזה אפשרי. השערים של יאן קלאס הונטלאר (81) ופאטו (90) מחקו את היתרון של פיורנטינה, שירדה מנוצחת 2:1 אחרי דרמה אדירה.

"זה היה משחק מוזר", הודה אלסנדרו נסטה אחרי המשחק. "היה לנו הרבה מזל שהצלחנו להבקיע פעמיים. במחצית השנייה ביקש משחקני ההגנה להתאבד על המגרש. את המחמאות שלי אני נותן לשוער שלנו כריסטיאן אביאטי, שהציל פעמיים בצורה אדירה. אחרי הרבה זמן שהוא לא שיחק, הוא חזר ביום ראשון נגד בארי ונתן שני משחקים מצוינים".

על האינטנסיביות במילאן והתוצאות שלא מספיק טובות, הוסיף נסטה: "הקבוצה שיחקה הרבה בשבועות האחרונים והשחקנים קצת עייפים. רואים את זה בטעויות שאנחנו מבצעים. הדבר הכי חשוב זה לנצח, ואנחנו רוצים לעושת את זה גם ביום ראשון נגד אטאלנטה. אם נעשה את זה, יהיה לנו שבוע שלם להתכונן לרומא".

גם לאונרדו היה עסוק במחמאות אחרי הניצחון, ואמר: "נאבקנו עם משחק מצוין של פיורנטינה במחצית הראשונה. במחצית השנייה שיחקנו עם אופי והגיע לנו לקחת הביתה את התוצאה הזו. לא משנה מה הייתה הטקטיקה, רוח הלחימה היא זו שהביאה לנו את הניצחון. אנחנו קבוצה מאוחדת, משפחה אמיתית. הודות לרונאלדיניו, שבישל פעמיים, היה לנו משחק נהדר וניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully