וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקפולקו: גונזאלס העפיל לרבע הגמר

הצ'יליאני, שיפגוש בשבוע הבא את ישראל, ניצח 6:7, 6:3, 1:6 את האנסקו על החימר במכסיקו. ונוס וויליאמס דהרה מול קאנפי

רגע לפני המפגש המסקרן של ישראל נגד צ'ילה, נראה שלבחורים של אייל רן יהיה קשה מאוד להתמודד עם פרננדו גונזאלס, שממשיך לדהור בטורניר אקפולקו, מכסיקו (פרסים בסך 955 אלף דולר). הצ'יליאני, שהגיע מדורג 2 לטורניר על החימר האדום ו-12 בעולם, דהר לרבע הגמר אחרי שניצח 6:7, 6:3, 1:6 את ויקטור האנסקו, יריבו הרומני שמדורג 44 בעולם.

המפגש בדייויס ייערך אף הוא על החימר בצ'ילה, ומגביר את החששות מפני המפגש עם גונזאלס, שנמצא בכושר מצוין כשהוא בוודאי גם אחד המועמדים הבכירים לזכות בטורניר. אתמול (שלישי) צוטט דודי סלע בתקשורת הצ'יליאנית כמי שאומר שלצ'ילה יש כבר שתי נקודות במפגש, מכיוון שקשה לו להאמין שמישהו בנבחרת יוכל לגנוב מגונזאלס משחק.

ההפתעה היחידה שנרשמה בסיבוב השני היא הדחתו של אלברט מונטאנס, המדורג היחיד שסיים את דרכו ביום המשחקים הזה. הספרדי הפסיד תוך קצת יותר משעה וחצי 7:5, 6:3 לפאבלו צ'ואבאס האורוגוואי. בשלב הבא נראה אם המדורג 51 בעולם, שהצליח להפתיע, יצליח לעקוץ גם את דויד פרר, שלא עבד קשה מדי נגד תומאס בלוצ'י עם 4:6, 1:6.

המדורג 1 בטורניר, פרננדו ורדאסקו, הסתדר היטב עם לוקאש קובוט וניצח אותו 4:6, 3:6 בדרך לרבע הגמר. בשלב הבא מחכה לו חואן מונאקו, שגבר 4:6, 6:7 על חואן איגנסיו צ'לה. משחקים נוספים: חואן קרלוס פררו ניצח 4:6, 3:6 את איגור אנדרייב, ניקולס אלמגרו ניצח 6:3, 5:7, 6:7 את רישארד גאסקה, ואדוארדו שוונק ניצח 6:7, 3:6 את סימון גראול.

אצל הנשים באותו טורניר, ונוס וויליאמס ממשיכה לעשות חיל ומאותתת שהיא בדרך הנכונה לזכות אולי בטורניר שני ברציפות, אחרי שבשבוע שעבר היא גרפה את התואר בדובאי. האמריקאית, שמדורגת 1 בטורניר, לא נתנה לקאיה קאנפי להרוס לה את התוכניות וניצחה אותה 4:6, 4:6, כשבשלב הבא היא מקבלת יריבה נוחה על הנייר, לורה פוס טיו, שהעפילה דרך המוקדמות, אבל כבר עקצה את רוברטה וינצ'י 3:6, 2:6.

אגנס שבאיי, שמדורגת שנייה בטורניר, חלפה די בקלות על פני רנטה ווראקובה עם 5:7, 1:6 משכנע. בשלב הבא תמתין לה פולונה הרצוג (8 בטורניר), שניצחה את אליז קורנה 2:6, 4:6. תוצאות נוספות: ג'יזלה דולקו ניצחה את ברבורה זאהלובה סטריקובה 5:7, 1:6, קרלה סוארז נבארו ניצחה את קטאלינה קסטאנו 1:6, 6:4, 2:6, שרה אראני הפסידה 6:4, 5:7, 6:4 לאדינה גאלוביץ' הרומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully