וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "השער במדריד שינה את הקריירה שלי"

קשר ליברפול סימן את השער בברנבאו, שהובקע לפני שנה בדיוק, כרגע מכונן. על הליגה אירופית: "הזדמנות למשהו חיובי"

לפני שנה בדיוק, ה-25 בפברואר 2009, חגג יוסי בניון שער ניצחון בלתי נשכח בברנבאו שהעניק לליברפול 0:1 קסום על ריאל מדריד בדרך לרבע גמר ליגת האלופות. ב-25 בפברואר 2010 תעלה אותה ליברפול למפגש הרבה פחות אטרקטיבי בבוקרשט (20:00, ספורט1) מול אוניראה אורזיצ'ני ותנסה להעפיל לשמינית גמר הליגה האירופית. זכייה במפעל האירופי המשני תפצה במעט על העונה המאכזבת בשאר המסגרות. מהערב הנהדר בברנבאו נותרו רק הזיכרונות.

"ברור שיש ניגוד בין המשחק במדריד והמשחק הנוכחי בבוקרשט, אבל זה הכדורגל ואי אפשר להיות יותר מדי מאוכזבים", אמר בניון לכלי התקשורת באנגליה. "היינו קבוצה מרכזית וחשובה בליגת האלופות בשנים האחרונות. אני מקווה שנסיים בין ארבע הראשונות בפרמיירליג ונחזור לשם בעונה הבאה", הוסיף הישראלי.

בניון חזר ביום ראשון למגרשים לאחר חודש וחצי של היעדרות בגלל פציעה בצלעות. הקשר נכנס כמחליף ב-0:0 של ליברפול מול מנצ'סטר סיטי. הערב הוא כבר צפוי לפתוח בהרכב. "המשחק חשוב לנו. ברור שרצינו להיות בליגת האלופות, אבל עכשיו אנחנו צריכים להתרכז בליגה ובליגה האירופית. אנחנו מגיעים עם יתרון של 0:1 וחייבים להשלים את העבודה. אנחנו משחקים על תואר חשוב שנותן לנו הזדמנות לעשות משהו חיובי העונה".

על אותו שער במדריד אמר הישראלי: "זה היה רגע חשוב עבורי. ראשית, היה מיוחד להבקיע שער נגיחה בברנבאו כי משחק הראש הוא לא הצד החזק שלי. המשחק ההוא שינה את הקריירה שלי בליברפול. השער נתן לי ביטחון ומאז שיחקתי הרבה יותר טוב עבור הקבוצה. אין ספק שזה היה רגע מכונן בקריירה שלי. לפני כן היו לי משחקים טובים ורעים, אבל מאז השער אני משחק טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully