וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי הודחה מהגביע האנגלי

נכנעה 3:1 לסטוק סיטי אחרי הארכה ותסיים עוד עונה ללא תואר. טוטנהאם הביסה את בולטון 0:4 ועלתה לרבע הגמר

בזמן שצ'לסי משחקת במילאנו נגד אינטר באחד ממשחקי הכדורגל המסקרנים של העונה, נערכו הערב (רביעי) ארבעה משחקים חוזרים בגביע, שלאחריהם הושלמה תמונת רבע הגמר.

במוקד עמד המשחק בין סטוק למנצ'סטר סיטי, כששתיהן נאבקו על הזכות לפגוש את צ'לסי בשלב הבא והתכולים ידעו שזהו הסיכוי האחרון שלהם לזכות בתואר העונה. במשך 79 דקות לא נכבשו שערים עד שדייב קיטסון הלם בסיטי וקבע 0:1. סטוק רצתה להחזיק עד הסיום ולעלות שלב, אבל התגובה של האורחת היתה מהירה וכעבור שתי דקות איזן קרייג בלאמי.

דקה עברה והחגיגה של סיטי נקטעה כשעמנואל אדבאיור הורחק בעקבות מכה שנתן לריאן שואוקרוס. בהארכה המשחק כבר הלך בכיוון של הקבוצה הביתית, שניצלה היטב את יתרונה המספרי כדי לעלות ל-1:2 משער של אותו שואוקרוס בדקה ה-95 ול-1:3 מרגלי טונצ'אי בדקה ה-99.

טוטנהאם הביסה את בולטון 0:4 במשחק קליל ביותר. רומן פאבליוצ'נקו פתח את ההבקעות בדקה ה-23 וגם חתם אותן בדקה ה-87. בולטון עזרה לתרנגולים עם שני שערים עצמיים, הראשון של השוער יוסי יאסקליינן בדקה ה-35 והשני של אנדי אובריאן בדקה ה-47. תמיר כהן שיחק 90 דקות במדי האורחת. טוטנהאם תפגוש ברבע הגמר את פולהאם.

אסטון וילה התקשתה בדרך ל-2:2 במשחק הראשון שלה נגד קריסטל פאלאס וגם הערב לא נהנתה מחיים קלים. גבריאל אגבונלהור אמנם העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-42, אבל דארן אמברוז השווה בפנדל בדקה ה-73. לשמחתה של וילה, זה לא היה הפנדל האחרון במשחק והיא קיבלה מאוחר יותר שניים כאלו בעצמה, כשאת שניהם מנצל ג'ון קארו (81 ו-89) כדי לקבוע 1:3. וילה תפגוש ברבע הגמר את רדינג, שגברה 2:3 על ווסט ברומיץ' אחרי הארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully