וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מוריניו לא מפסיד בסטמפורד ברידג'"

מאמן אינטר משוכנע שהמקום ברבע הגמר בידיים שלו אחרי ההצגה נגד צ'לסי. צ'ך בספק לגומלין, אנצ'לוטי: "לא תוצאה רעה"

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

צ'לסי הפסידה הערב (רביעי) 2:1 לאינטר במשחק הראשון ביניהן בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל התוצאה הזו ושער החוץ שהיא כבשה, בהחלט מותירים לה סיכוי גדול להפוך את התוצאה בגומלין. החדשות הרעות אם כן, הגיעו היום לא מכיוון לוח התוצאות אלא מזה של השוער פטר צ'ך, שנפצע בירך והוחלף במהלך המחצית השנייה. כרגע עדיין לא ברור מה חומרת פציעתו של השוער הצ'כי והאם הוא יוכל לשחק בגומלין.

הנראזורי לא המתינו הערב הרבה זמן כדי לעלות ליתרון וכבר בדקה השלישית הורה לוח התוצאות על 0:1. דייגו מיליטו, שכבש את השער אחרי שהיתל בג'ון טרי בתוך הרחבה, אמר: "נכנסתי לרחבה והחלטתי לבעוט לפינה הקרובה. לשמחתי זה נכנס. הדבר החשוב הוא שניצחנו. כמובן שהכל עוד פתוח, אבל השגנו ניצחון נגד קבוצה חזקה מאוד ונוכל לצאת ללונדון קצת יותר רגועים".

אסטבן קמביאסו, שכבש את שער הניצחון, אמר: "היינו חייבים לנצח ואנחנו שמחים. השגנו את המטרה שלנו הערב ועכשיו אנחנו חייבים להמשיך להילחם כדי לעלות לרבע הגמר. היה הערב משחק שקול, כמו שידענו שיהיה, וככה זה יראה גם בסטמפורד ברידג'".

מוריניו עצמו נשמע נלהב ובעיקר בטוח בעצמו לקראת הגומלין בעוד שבועיים. "לניצחון הערב יש משמעות רבה, אבל באותה מידה אין בו כלום", אמר הפורטוגלי. "זו רק המחצית הראשונה והשנייה תהיה בלונדון. על המגרש, יש דברים שלא הייתה תקשורת לשחקנים מכיוון שהקהל היה כל כך רועש".

על השער המוזר שספג השוער שלו, ז'וליו סזאר, מסלומון קאלו, אמר מוריניו: "סזאר הוא שוער מצוין, הוא אולי יכול היה לעשות יותר עם השער שספג, אבל בהרבה מקרים הוא מציל אותנו". עוד הוסיף הפורטוגלי: "אני אצטרך לשלוט ברגשות שלי לגומלין בלונדון. רצינו להיות אגרסיביים ולשלוט במשחק והשערים שלנו גרמו לתגובה מצד צ'לסי. אנחנו מכירים היטב את צ'לסי בסטמפורד ברידג'. מוריניו לא מפסיד בסטמפורד ברידג'".

בצד המפסיד, מרבית העיניים היו נשואות לצ'ך ולמצבו. קרלו אנצ'לוטי סיפר: "מדובר בבעיית שריר שבאופן טבעי צריכה להיבדק, אבל אנחנו מקווים שנקבל אותו בחזרה לגומלין". על המשחק עצמו אמר מאמן צ'לסי: "זה היה משחק שקול, וללא ספק הוא הושפע מהשער המוקדם שאילץ אותנו לשנות את הגישה. חבל שזו התוצאה בהתייחס לאיך שצ'לסי שיחקה, אבל זו לא תוצאה רעה וזה נותן לנו אמונה לעתיד".

גם פרנק למפרד משוכנע שיהיה בסדר לקראת הגומלין, ואמר: "עדיין יש את המשחק בלונדון, אבל מבחינת השליטה במשחק, היינו הקבוצה החזקה. הם ניסו ליצור עלינו לחץ והיכו אותנו בהתקפה מתפרצת. ברור שז'וזה מוריניו חכם בדרך שהוא משחק, אבל השגנו שער חוץ, ואם נשחק כך וננצל את המצבים שהגענו אליהם בלונדון, תהיה לנו הזדמנות לעלות. אני חושב ש-2:1 זו תוצאה מכובדת. יש לנו הזדמנות נהדרת עכשיו".

חימנז: "אני מסתפק גם בתיקו"

במשחק המוקדם של הערב השיגה סביליה תיקו 1:1 במוסקבה מול צסק"א במשחק הראשון ביניהן בשמינית הגמר, אותו קיבלו הספרדים בסיפוק הודות לעובדה שהתגברו על הכפור במוסקבה ואף חילצו שער חוץ לו תהיה חשיבות גדולה בגומלין ברמון סאנצ'ז פיחואן בעוד שבועיים.

מנולו חימנז לא נשמע מאוכזב יתר על המידה מהעובדה שקבוצתו שמטה יתרון של 0:1 אחרי שער של אלברו נגרדו בדקה ה-25, לאחר שבומבה של מארק גונזאלס בדקה ה-66 קבעה את תוצאת המשחק. "לקח לנו זמן להתרגל למשטח הסינתטי", אמר המאמן הספרדי בסיום. "והיה לנו קשה מאוד. כמובן שניצחון היה תוצאה טובה יותר, אבל אני מסתפק גם בתיקו, שבסופו של דבר היא גם תוצאה טובה".

גם החלוץ נגרדו עצמו נשמע מאוכזב אחרי התיקו, ואמר: "הייתי נרגש כשכבשתי את השער הראשון שלי בליגת האלופות, אבל חבל שזה לא הספיק כדי לנצח. השער הזה מסבך את הדברים. נצטרך לעצור את הרוסים מלכבוש בסאנצ'ז פיחואן. התיקו הזה שומר אותנו במסלול להתקדם".

מנגד היה גם ליאוניד סלוצקי מרוצה מהתוצאה, יחסית לעובדה שקבוצתו שיחקה לראשונה אחרי חודשיים בגלל שהעונה בליגה הרוסית טרם החלה. "באופן כללי אני מרוצה מההופעה של הקבוצה שלי", הודה סלוצקי. "בטח בהתחשב בעובדה שזה היה המשחק הראשון של העונה עבורנו. למפגש הזה יש עוד מחצית שלמה, כך שהקרב עוד לא נגמר, ואנחנו נילחם עד הסוף".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully