וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: טיפסרביץ' הדהים את מארי בשמינית הגמר

הסרבי המדורג 39 גבר על הסקוטי 6:7, 6:4, 4:6 אחרי קרב מותח. דג'וקוביץ' שרד מול טרויצקי, דוידונקו נפצע ופרש

אחרי פרישתו של רוג'ר פדרר מטורניר דובאי סימנו רבים את אנדי מארי כמועמד העיקרי לזכייה בטורניר היוקרתי באיחוד האמירויות (סך פרסים של 1.6 מיליון דולר), אבל הסקוטי המוכשר לא עמד בציפיות. הערב (רביעי) הודח המדורג רביעי בעולם כבר בשמינית הגמר אחרי שנכנע 7:6, 4:6, 6:4 לינקו טיפסרביץ' הסרבי, וסיים את חלקו בטורניר.

פיינליסט אליפות אוסטרליה נגרר לשובר שוויון במערכה הראשונה בה ניצח הסרבי 3:7, וגם התעוררות במערכה השנייה, בה ניצח מארי 4:6, לא עזרה לו מול ההסתערות המחודשת של המדורג 39 בעולם במערכה השלישית, שהסתיימה ב-4:6 לטיפסרביץ', שהשלים את הסנסציה אחרי שעתיים וחצי בדיוק, בדרך למפגש ברבע הגמר מול מיכאיל יוז'ני, שגבר 6:7, 4:6 על ביורן פאו הגרמני.

עוד קודם לכן התמקדו הסרבים בדרבי הפרטי בין נובאק דג'וקוביץ' לויקטור טרויצקי, בו כמעט קיבלנו הפתעה מדהימה נוספת, כשהמדורג 35 עשה חיים קשים מאוד למדורג שני, אבל בסופו של דבר יצא דג'וקוביץ' עם ניצחון קשה בתוצאה 6:3, 4:6, 2:6. בשלב הבא נמנע דג'וקוביץ' משחזור גמר אליפות אוסטרליה לפני שנתיים מול ג'ו ווילפריד צונגה, אחרי שהצרפתי הפסיד 7:5, 6:3 לקרואטי המנוסה איבן ליוביצ'יץ'.

גם המדורג רביעי בטורניר, ניקולאי דוידנקו, מצא את עצמו בחוץ, אך במקרה שלו מדובר בפציעה בפרק כף ידו השמאלית שאילצה אותו לפרוש בסיום המערכה הראשונה של משחק שמינית הגמר שלו מול מיכאל ברר הגרמני, שניצח בה 3:6. בהמשך יפגוש ברר את הקפריסאי מרכוס בגדאטיס, שהזיע מול סומדב דבארמן ההודי לפני שניצח 3:6, 6:3, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully