וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה בעניין מכבי ת"א נדחתה בשלושה ימים

24.2.2010 / 18:10

הצהובים עמדו לדין בעקבות זריקת נעל לעבר נאתכו בדרבי. המנהל טוויטו ביקש לזכות את קבוצתו, הדיין ישוחח עם מאיר לוי

רוחות הדרבי התל אביבי הגדול בו ניצחה הפועל תל אביב 2:4 את מכבי אמנם נרגעו, אך עכשיו הגיע הזמן לטפל בספיחים. הערב (רביעי) התייצבה מכבי תל אביב בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק ביום שני.

השופט מאיר לוי ציין בדו"ח המשחק כי מהיציע בו ישבו האוהדים הצהובים נזרקה נעל לעברו של ביברס נאתכו לפני שניגש לביצוע בעיטת קרן. כזכור, כנגד מכבי תל אביב עומד עונש של משחק רדיוס על תנאי, זכר לסינוור שחקני הפועל רעננה בניצחון 0:2 לפני כשלושה שבועות, אך גם עליו ערערה הקבוצה וטרם קיבלה את התוצאה. אם העונש אכן יינתן, תיאלץ מכבי לארח את משחק הבית הבא מול הפועל באר שבע במגרש אחר ולא בבלומפילד.

את מכבי ייצג המנהל אבנר טוויטו, שטען בדיון כי מי שהביא לידיעתו של השופט את דבר זריקת הנעל הוא משקיף המשחק מטעם ההתאחדות, וזאת לאחר שמאיר לוי או קווניו לא ראו את הנעל מגיעה למגרש.

טוויטו טען בפני הדיין דוד לב שבגלל שהמשקיף אינו חלק מצוות השיפוט, דעתו ודברים שהוא אמר לשופט המשחק אינם צריכים לקבל ביטוי בבית הדין ועל כן ביקש לזכות את הקבוצה מאשמה. בסיכומו של דבר החליט הדיין לשוחח עם שופט המשחק מאיר לוי על מנת להבין ממנו איך ידע על זריקת הנעל. הודיע לטוויטו שהוא מבקש שלושה ימים בכדי להודיע על החלטתו.

הפועל תל אביב, מנגד, עמדה לדין בעקבות ונמצאה זכאית בסעיף של התפרעות אוהדים, בעקבות זריקה לכאורה של כדור סנוקר לעברו של מאור בוזגלו. עוד לפני כן, נקנסו האדומים ב-6,000 שקלים בעוון איחור בעלייה למגרש במשחק נגד אחי נצרת וב-3,000 נוספים בעוון איור בעלייה למגרש במשחק הגביע נגד הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully