וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו פרדיננד יחמיץ את גמר גביע הליגה

בלם מנצ'סטר יונייטד סובל מפציעה בגבו. יחמיץ גם את משחק הידידות של הנבחרת. פרגוסון על רוני: "בדרך להפוך לאגדה"

מנצ'סטר יונייטד חגגה אתמול (שלישי) ניצחון 0:3 על ווסטהאם במשחק שהוקדם בשל השתתפות השדים האדומים בגמר גביע הליגה ביום ראשון. בינתיים, נודע כי הבלם ריו פרדיננד לא יוכל ליטול חלק במפגש עם אסטון וילה בוומבלי בשל פציעה בגבו. פרדיננד סיים עונש הרחקה של ארבעה משחקים, אך לא שותף במשחק אמש. אלכס פרגוסון הודה כי הבלם יחמיץ שני משחקים נוספים והמשמעות היא שפרדיננד לא יטול חלק גם במשחק הידידות של נבחרת אנגליה נגד מצרים בשבוע הבא. סטיבן ג'רארד ישמש כקפטן הנבחרת במשחק.

פרגוסון ייאלץ להסתדר בגמר גביע הליגה גם ללא אנדרסון, שנפצע אתמול בברכו, ונאני המושעה. המנג'ר, כהרגלו, מתכוון להמשיך לתת את הקרדיט לצעירים ששותפו לאורך כל הדרך במפעל: "יהיו שינויים בהרכב לקראת יום ראשון. עשיתי את זה לאורך כל המפעל ועליי לוודא שנעלה עם הרכב רענן", אמר הסקוטי ורמז על העתיד לבוא.

פרגוסון היה מרוצה מאוד מיכולת שחקניו מול ווסטהאם והמשיך להרעיף שבחים על ווין רוני, שכבש צמד שערים בנגיחות. "הוא היה מצוין. אם הוא ימשיך להשתפר, הוא יהפוך לשחקן מושלם ויהיה מוכן להצטרף לחבורת אגדות היונייטד. הנה התשובה שלכם לחור שהשאיר כריסטיאנו רונאלדו. שחקן שלא רק שיפר את הסיומת, אלא הוסיף קצב למשחק שלו. הוא מטיל אימה על היריב וזה מעמיד אותו בשורה אחת עם שמות גדולים כמו רונאלדו, מסי וקאקה".

יונייטד צימקה זמנית את הפער מצ'לסי לנקודה אחת. "היינו חייבים לנצח. הגישה של השחקנים הייתה נהדרת. לא הייתה לנו ברירה כי ווסטהאם הצליחו מאוד בתקופה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully