וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה שוב כבש, גנק סיימה בתיקו

החלוץ הישראלי סייע לקבוצתו עם שער שקבע 1:1 נגד רוסלארה בדקה ה-82. קולאוטי: " "מקווה לצבור ביטחון מחודש בנבחרת"

מספר ימים אחרי שכבש בניצחון גנק 1:3 על לוקרן, המשיך הערב אליניב ברדה בכושר ההבקעות הטוב שלו עם שער השוויון בדקה ה-82, שקבע 1:1 נגד רוסלארה במשחק השלמה מהמחזור ה-24 בליגה הבלגית. התיקו הזה העלה את גנק למקום ה-8 בליגה עם 33 נקודות. ברדה שיחק 90 דקות.

בגרמניה, גל אלברמן נעדר כבר קרוב לשנה מהמגרשים. פציעה בעקב שנראתה לא מסובכת במיוחד התבררה כטורדנית. קשר בורוסיה מנשנגלאדבך עבר שני ניתוחים, ניסה לחזור, אבל נכנע לכאבים. לפני שבועיים חזר הישראלי לאימונים קלים בתקווה להתאושש ולחזור למגרשים. "טוב להרגיש את הדשא ואת הכדור מדי יום", אמר אלברמן בראיון נרחב לתקשורת הגרמנית.

"מעולם לא נעדרתי תקופה כל כך ארוכה", הודה הקשר ששיחק את משחקו האחרון בגרמניה ב-11 באפריל 2009. בספטמבר רשם מחצית בהפסד ישראל ללטביה למרות שלא היה כשיר לשחק והפציעה רק החמירה.

"התקופה בגלדבאך מאכזבת מבחינתי כי סבלתי משרשרת פציעות", הודה הישראלי בן ה-26 שהגיע למועדון מבית"ר ירושלים בקיץ 2008. "אני רוצה להוכיח שאני ראוי להיות במועדון כה גדול". בגלל הפציעות, המועדון צירף בקיץ שני קשרים אחוריים חדשים, אך אלברמן לא מתעסק בתחרות: "אני עדיין לא מוכן לחזור למגרשים. רק בעוד שבועיים אחזור לאימונים מלאים. רוברטו קולאוטי, פיליפ דאמס ורוב פרינד סבלו מפציעות וחזרו להיות משמעותיים עבור הקבוצה. הם מודלים טובים עבורי".

לאלברמן חוזה לשנתיים נוספות והוא מתכוון לכבד אותו: "לא אוותר על הזדמנות לשחק בבונדסליגה". לשאלה האם הוא שואף להעפיל עם ישראל ליורו 2012 ענה: "זה רחוק מאוד. אני חושב רק על חזרה לאימונים מלאים".

גם רוברטו קולאוטי דיבר והתייחס לכושר ההבקעה המשתפר שלו, שמציב אותו כמלך שערי בורוסיה מנשנגלאדבך עם חמישה שערים, כמו רואל בראוורס. "בעונה שעברה לא שיחקתי רציף והייתה שיטה שקשה להשתלב בה. העונה אני פותח בהרבה יותר משחקים ומקבל את הביטחון מהמאמן. אנחנו גם משחקים בשיטה של 4-4-2 שמתאימה לי ולסגנון המשחק שאני מעדיף. בנוסף, יש את ראול בובאדיז'ה, איתו קל לי לשתף פעולה".

על משחק הנבחרת מול רומניה בשבוע הבא, אמר קולאוטי: "זה כבוד גדול עבורי לייצג את נבחרת ישראל. אם אזומן אני מקווה להצליח ולתת משחק טוב כדי לקבל בחזרה את הביטחון גם בנבחרת". כשנשאל לגבי העונה הבאה, השיב קולואטי שחוזהו מסתיים ב-30 ביוני: "אני לא יודע מה יהיה הלאה, אבל יכול להגיד שמאוד טוב לי בבורוסיה".

עדכון ראשון: 8:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully