וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "המשחק בבית יעשה את ההבדל"

השבדי, שכבש בתיקו נגד שטוטגרט, לא התרגש מהיכולת של בארסה. להמאן: "מרגיש שזו הזדמנות שהוחמצה, אבל יש סיכוי"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכה: גדי ויינסטוק

בברצלונה הבינו אתמול (שלישי) שהדרך להגן על תואר אלופת אירופה ממש לא יהיה פשוט, כפי שאולי חשבו שם. הקטלאנים, שהזדעזעו בליגה לפני שבועיים עם ההפסד לאתלטיקו מדריד, פיגרו בשלב מוקדם נגד שטוטגרט הגרמנית, שעלתה ליתרון כבר אחרי 25 דקות משער של קאקאו. בארסה, שהייתה חלשה במחצית הראשונה, הצליחה להשוות בשנייה ל-1:1 עם שער של זלאטן איברהימוביץ', שהעביר את ההכרעה לקאמפ נואו.

"עשינו יותר מדי טעויות במחצית הראשונה", אמר השבדי לאחר המשחק בגרמניה. "המשטח לא היה טוב, החלקנו. לשחק נגד קבוצה קשה כמו שטוטגרט זה תמיד קשה. למרות זאת במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב ולא עשינו טעויות. אני כבשתי שער, שהיה חשוב מאוד עבור הקבוצה. 1:1 בחוץ זו לא תוצאה רעה. אנחנו מגיעים הביתה עם ביטחון. המשחק בבית יעשה את ההבדל".

כשנשאל איברהימוביץ' על ההוראות שחילק פפ גווארדיולה לשחקנים בחדר ההלבשה במחצית, הוא אמר: "הוא רצה שנשחק בקצב גבוה יותר. שער חוץ זה דבר חשוב כי זה נותן לך יתרון בגומלין, ולכן הוא ביקש מאיתנו לשחק יותר קדימה".

אנדרס אינייסטה התייחס למשחק ואמר: "ידענו שזה יהיה מסובך. זה תמיד קשה לשחק כאן בגרמניה. היו לנו דקות רעות אבל השער היה חשוב מאוד. איבדנו את הכדור בשטחים מסוכנים והיינו צריכים לתקן את זה במחצית השנייה".

שוערה של שטוטגרט, יינס להמאן, יצא, איך לא, מאוכזב מהתיקו. "יצרנו כמה מצבים טובים, אך לצערי ספגנו שער קל לא טיפוסי מבחינת איך שברצלונה משחקת. ההופעה שלנו הייתה טובה וכמובן שתהיה להם הזדמנות טובה בגומלין, אבל תמיד יש סיכוי. זו הזדמנות מוחמצת, אבל תמיד יש הזדמנות חוזרת. האמונה שלי היא שבארסה היא לא קבוצה שיכולה לשחק על 0:0, ולכן הם יצטרכו ללכת קדימה. זה תמיד נותן ליריבה את האפשרות ליצור מצבים".

בלאן: "השער הגיע בזמן הנכון"

בבורדו חגגו את הניצחון החשוב על אולימפיאקוס 0:1, שנותן להם לא מעט ביטחון אחרי שהשיגו שער חוץ יקר מאין כמותו לפני הגומלין בצרפת. בתוספת הזמן של המחצית השנייה מיקל סיאני התרומם לנגיחת שער הניצחון לאלופת צרפת, שמתקרבת לעבר רבע הגמר.

"הראינו רצינות במשחק שלנו", סיכם לורן בלאן את היכולת של קבוצתו והביע סיפוק רב ממה שראה. "20 הדקות הראשונות היו חשובות באספקט הזה, שכן קבוצה ששולטת בפתיחה במשחקי ליגת האלופות, יוצרת יתרון פסיכולוגי משמעותי. כשהייתה לנו ההזדמנות לסכן אותם, ניצלנו אותה והשער הגיע בזמן הנכון. זה משהו שיהיו מרוצים ממנו מאוד בבורדו".

מנגד, באולימפיאקוס קיוו להשיג הרבה יותר מהמשחק הזה. בוזידאר בנדוביץ'. "השחקנים עבדו קשה, הם היו מאוד מאורגנים ורציניים במשחק שלנם. במחצית השנייה שינינו את המערך והוספנו חלוץ כדי לשחק 2-4-4. זה הביא ללחץ. מבחינה טקטית היה משחק טוב ושיחקנו טוב, ואני חושב שהגיעה לנו תוצאה טובה יותר. אנחנו ניסע לבורדו כדי לנצח ולעלות לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully