וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את ווסטהאם

ווין רוני כבש פעמיים (38, 55) ואואן הוסיף שער (80) במשחק המוקדם של המחזור ה-28, שמצמק את הפער מצ'לסי לנקודה

אחרי ההפסד המפתיע לאברטון במחזור האחרון, שגרם לצ'לסי למיני בריחה בצמרת ולהעלאת הפער של הכחולים לארבע נקודות, מנצ'סטר יונייטד התייצבה הערב (שלישי) למשחק מוקדם מהמחזור ה-28 נגד ווסטהאם כשהמטרה הייתה ברורה: לנצח, ולא משנה כמה. יונייטד שוב נהנתה מיום גדול של ווין רוני, שהרשית פעמיים וסידר 0:3 גדול לאלופה.

יונייטד, שנהנתה מאותו רוני בדיוק לפני שבוע אז החלוץ המצוין כבש פעמיים נגד מילאן וסידר מקדמה רצינית לקראת הגומלין, קיבלה ממנו שוב את התפוקה. ללא אדווין ואן דר סאר, שפינה את מקומו לטובת בן פוסטר, שקיבל את המפתחות, יונייטד שלטה מהפתיחה והדומיננטיות שלה הובילה לשער יתרון בדקה ה-38. התקפה מתפרצת של האלופה כשאנטוניו ולנסיה הרים בעיטה מהאוויר לרוני, שנגח מקרוב את שער היתרון.

יונייטד לא נחה וחיפשה את השני. עשר דקות אחרי תחילת המחצית השנייה השער הגיע כשדימיטאר ברבאטוב מצא את ולנסיה, ששיחרר כדור מצוין מהאגף הימני שוב אל הראש של רוני, שנגח מצוין פנימה. החגיגה ננעלה רשמית עם שער של מייקל אואן, ששכח מתי כבש בפעם האחרונה. בדקה ה-81 יונייטד לא הוציאה כדור לחוץ אחרי פגיעה של שחקן ווסטהאם, וסקולס מצא בכדור מצוין את אואן, שהרשית מול רוברט גרין המסכן.

כעת כאמור צומק הפער של יונייטד מצ'לסי לנקודה בלבד, כשהבלוז יפגשו במחזור הקרוב למשחק מאוד לא פשוט את מנצ'סטר סיטי, כשהיא יודעת שהמתח רק יגבר אם היא לא תחזור מהמשחק עם ניצחון. ווסטהאם, מצידה, מקרבת אליה את התחתית אחרי ההפסד הזה, שכן הפער בינה לבין הקו האדום הוא רק ארבע נקודות, ומשחקי התחתית עשויים להוריד אותה מהמקום ה-13, בו היא נמצאת כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully