וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש הווארד גמר את העונה

הסווינגמן שיחק שלושה משחקים בלבד במדי וושינגטון לפני שקרע רצועה בברכו השמאלית. גרנפלד: "מאוכזבים בשבילו"

שבוע בלבד אחרי שהצטרף לוושינגטון, והעונה של ג'וש הווארד הגיעה הערב (שלישי) לסיומה המוקדם והעצוב. השוטינג גארד, שהצטרף לוויזארדס לפני תום מועד ההעברות בעסקה ששלחה את קארון באטלר וברנדן הייווד לטקסס, נפצע במשחקו השלישי בלבד במועדון, כאשר קרע את אחת מרצועות ברך שמאל, ולעונה הנוכחית הוא כבר לא ישוב.

הווארד נפצע בהתנגשות עם פליפ מארי, שמונה דקות מפתיחת משחקה האחרון של וושינגטון נגד שיקאגו, והורד מהמגרש. "אנחנו מאוכזבים עבור ג'וש מבחינה אישית. הוא עשה עבודה נהדרת עבורנו", אמר נשיא הוויזארדס, ארני גרנפלד. "אנחנו מרגישים רע בשבילו, הוא היה נרגש להיות כאן, וכעת שחקנים אחרים יצטרכו להופיע בהיעדרו".

ללא הסווינגמן, צנח הסגל של הקבוצה מהבירה האמריקאית לעשרה שחקנים בלבד, כאשר גילברט ארינאס וג'וואריס קריטנטון מושעים לשארית העונה, בעוד מייק ג'יימס וזידרונאס אילגאוסקאס עשויים לעזוב גם כן בימים הקרובים. "אנחנו הולכים להיות חסרים. נסתכל סביב ונראה מה יש בשוק, אבל אף אחד לא יוכל להחליף את ג'וש", סיכם גרנפלד המדוכדך.

* על שחקן העבר ג'ייסון וויליאמס נגזר הערב עונש מאסר של חמש שנים בפועל לאחר שהואשם בהריגת נהג לימוזינה בשנת 2002. וויליאמס, אחד הריבאונדרים הטובים בליגה לשעבר בשנותיו בניו ג'רזי, יהיה חייב לרצות עונש מאסר של שנה וחצי לפחות, לפני שיוכל להשתחרר בערבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully