וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: צוקרמן עצר את הסחף

מכבי אשדוד, עם צוקרמן על הקווים, חזרה לנצח אחרי 86:100 על יקנעם/מגידו. הבקעה ניצחה בהארכה את נצרת עילית 87:96

המשחק המרכזי של המחזור ה-19 בחן את החלפת המאמנים במכבי אשדוד כאשר רוני צוקרמן תפס את מקומו של רמי הדר והשיג ניצחון חשוב בצמרת על הפועל יקנעם/מגידו 86:100, שמשאיר את השלישייה הראשונה צמודה מאוד. מ.כ. הבקעה התקשתה מאוד נגד האחרונה בטבלה הפועל נצרת עילית, אבל ניצחה בהארכה 87:96 כשהם מקדימים כעת בנקודה את יקנעם/מגידו השנייה. גם הפועל חיפה בין המנצחות של המחזור אחרי ניצחון על לב השרון 79:95.

מ.כ. הבקעה - הפועל נצרת עילית 87:96 (בהארכה)

שחקניו של דרור כהן השיגו ניצחון חמישי ברציפות אבל זה הלך להם קשה מאוד נגד האחרונה בטבלה, שעשתה לה חיים קשים במחצית הראשונה. עם מאזן 5:14, שמרה הבקעה על פער נקודה מיקנעם/מגידו שניצחה, וזכתה להרבה מאוד ביטחון כאשר נותרו שבעה מחזורים לסיום הליגה הרגילה. ברבע הראשון פיגרה הקבעה 21:20 וגם למחצית היא ירדה בפיגור 38:29. ברבע השלישי המוליכה עשתה קאמבק והובילה כבר 50:51 ואחרי 83:83 בתום 40 דקות, היא הכריעה את המשחק לטובתה. בשבוע הבא מצפה לה מבחן לא פחות חשוב נגד הפועל יקנעם/מגידו.

מכבי אשדוד - הפועל יקנעם/מגידו 86:100

אחרי ההפסד בשבוע שעבר להפועל חיפה, בקבוצה החליטו להיפרד מרמי הדר ולצרף את רוני צוקרמן כמאמן ונראה שהפרידה הזו השתלמה למקומיים, שחזרו לנצח. אשדוד עלתה ל-19:30 כבר אחרי עשר דקות, כשהיתרון תפח עד המחצית (33:57). יקנעם/מגידו לא הגיעה למשחק ואשדוד דבקה בהפרש הדו ספרתי, כשהרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד וסידר בכל מקרה לאשדוד ניצחון מספר 12 העונה, בעוד יקנעם שומטת נקודות יקרות במאבק בפסגה.

הפועל חיפה - לב השרון 79:95

רוב בראון, שקלע 28 נקודות, סידר לחיפאים ניצחון שני ברציפות שמקרב את חיפה לשלישייה הראשונה בליגה. למרות שלב השרון הובילה 17:21 בסוף הרבע הראשון, ההמשך היה לגמרי אחרת. בראון הוביל את המארחים עם הקאמבק, כשבמחצית הם הובילו 41:46. למרות משחק מצוין של יותם שירן, שסיים עם 20 נקודות, חיפה הצליחה להסתדר עם ההגנה של שחקניו של עמי נאווי, כשאלעד אליהו תרם 20 נקודות לניצחון המקומיים.

אליצור כפר סבא/כוכב יאיר - אליצור יבנה 66:79

המקומיים חיפשו ניצחון שלישי רצוף ומצאו אותו נגד יבנה, שפספסה הזדמנות לצמצם עד כמה שאפשר את הפערים מהחלק העליון של הטבלה. שחקניו של הוד בן הרצל שלטו בפתיחה והובילו 14:24 בסוף הרבע הראשון. אחרי 30:38 היתרון עלה לדו ספרתי ברבע השלישי וההמשך כבר הפך לגארבג' טיים מתמשך.

הפועל בארי - אליצור רמלה 100:88

אחרי ההפסד לאליצור יבנה, קיותה בארי לפחות למציאות קצת שונה נגד רמלה, אבל ספגה הפסד ביתי, שהשאיר אותה על מאזן שלילי. ללא דייויד פאריס המורחק, בארי התקשתה לייצר משחק התקפה ראוי וירדה בפיגור 25:18 בסוף הרבע הראשון. ההפרש הגיע לעשר בסוף המחצית ול-18 בסוף הרבע השלישי, מה שהשאיר את בארי בעיקר מתוסכלת עם עוד הפסד ליגה.

אליצור קרית אתא - מכבי באר יעקב 80:84

שתי קבוצות התחתית קיוו רק לנשום אוויר, אבל קרית אתא הצליחה בזה יותר עם ניצחון חשוב שמעלה אותה לשבעה ניצחונות אחרי 19 מחזורים. ההתעוררות של קרית אתא חלה רק ברבע האחרון, כשקלעה 31 נקודות ולא איפשרה לקבוצה מהמקום האחד לפני אחרון הזדמנות לנצח.

הפועל קרית טבעון - מכבי הוד השרון 80:87

קרית טבעון ממשיכה להתנדנד בין ניצחון להפסד, ואחרי שבשבוע שעבר היא נוצחה על ידי אליצור רמלה, היא השיגה ניצחון חשוב מבחינתה במאבק בצמרת על הוד השרון. טבעון פיגרה 24:21 לאחר הרבע הראשון, וגם אל המחצית היא ירדה בפיגור 41:32, אך במחצית השנייה היא כבר החלה לקזז את הפער ואחרי שהייתה במינוס שתיים בסוף הרבע השלישי, ריצה נהדרת שלה ורבע אחרון מצוין (17:29) סידרו לה את הניצחון, לא מעט בזכות בריאן אוסברי, שסיים עם 31 נקודות ועשרה ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully