וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ולנסיה ניצחה את גלאטסראי

הקבוצה של ספאחיה הכניעה את הטורקים 95:98 אחרי הארכה, ותגיע למלחה בקרב על המקום הראשון. גם קצורין ובלאט ניצחו

** לאחר שהפועל ירושלים הכניעה את קאזאן בצורה משכנעת במלחה, התפנו שתי הקבוצות הנוספות של בית י' להמשיך ולעצב את עתיד הבית והכרטיסים לשלב ההצלבה, כשולנסיה אירחה את גלאטסראי. לאחר רבע ראשון טוב של הספרדים הגיע רבע שני מצוין של הטורקים, שכפו משחק צמוד, גם בדקות האחרונות.

במצב של 83:83 קיבלה האורחת הזדמנות לנצח את המשחק, אך מייק ווילקינסון איבד, ומהעבר השני רפא מרטינז פספס צ'אנס להעניק לולנסיה את הניצחון, והמשחק הלך להארכה. בחמש הדקות הנוספות הספרדים כבר הובילו 86:92, ועל אף שגלא שוב חזרה, לנצח היא כבר לא הצליחה. זה נגמר ב-95:98 דרמטי לספרדים, שקיבלו 24 ממרטינז ו-21 מויקטור קלאבר המוכשר. מנגד, 26 של דריוס וושינגטון לא הספיקו לטורקים, שלמעשה איבדו כל סיכוי להעפיל להצלבה. ולנסיה, מנגד, תגיע בשבוע הבא לירושלים למשחק על המקום הראשון.

** כמה היה חשוב לנימברוק לפתוח את הסיבוב השני של הטופ 16 עם ניצחון. קבוצתו הצ'כית של מולי קצורין סיימה משחק צמוד בהארכה וגברה 71:79 על גראן קנאריה, מה שמשאיר לה סיכוי להעפיל לרבע הגמר, כשכעת מאזן הקבוצה הוא 2:2, שזהו מאזן זהה גם לספרדים.

גראן קנאריה הובילה 17:24 אחרי עשר דקות של משחק, אבל רבע שני רע שלה, בו קלעה עשר נקודות בלבד, סידר משחק צמוד ולהפסקה ירדה נימברוק ביתרון 34:41. ברבע השלישי שוב גראן קנאריה הייתה טובה יותר והשוותה ל-55:55. הרבע האחרון היה צמוד והסתיים ב-14:14 כשמייק לנזלי הציל את קצורין עם סל חשוב בדקה האחרונה. בהארכה הספרדים נשארו על שתי נקודות בלבד ואיפשרו למאמן הישראלי הזדמנות לחגוג. ארתור לי סיים עם 19 נקודות לצ'כים, לאדיסלב סוקולובסקי סיים עם 17. ג'ייסי קארול קלע 21 נקודות למפסידים. בשבוע הבא נימברוק תתארח אצל הכוכב האדום, שמוליכה את הבית עם מאזן 1:3. הכוכב האדום הפסידה הערב לאנקרה 78:76.

** קבוצה "ישראלית" נוספת, אריס סלוניקי, השיגה ניצחון חשוב מאוד אף היא, כשגברה בביתה 67:80 על אלבה ברלין. זהו הניצחון השני ברציפות של דייויד בלאט ושחקניו, שעולים למקום השני בבית, עם אותו מזהה כמו הקבוצה הגרמנית. אנדרו בטס הוביל את המנצחים עם 19 נקודות, בעוד מיכאליס קקיוזיס וג'רמי ריצ'ארדסון הוסיפו 18 ו-17 בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully