וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: גם בפלייאוף זה נראה קל

אחרי שאת הליגה היא סיימה עם מאזן נקי מהפסדים, מכבי ת"א דהרה ל-1:3 על כפ"ס. מטה אשר ניצחה 1:3 את קרית אתא

הליגה ממשיכה להיות מצחיקה עבור מכבי תל אביב, שממשיכה גם בשלהי חודש פברואר לשמור על מאזן נקי מהפסדים. הדאבליסטית, שכבר זכתה בגביע, פתחה את הופעותיה הערב (שלישי) בחצי גמר הפלייאוף נגד הפועל כפר סבא, וגם אם בהתחלה זה היה נראה כאילו המשחק הולך להיות צמוד, זה הסתיים עם 1:3 לצהובים.

שחקניו של זוהר בר נצר ניצחו בקלות את המערכה הראשונה 14:25, אך במערכה השנייה שחקניו של שגיא ברעם היו טובים יותר ואחרי 23:25 הם השוו ל-1:1. מכאן השליטה חזרה להיות צהובה, אחרי 18:25 של מכבי תל אביב במערכה השלישית ובהמשך הגיע 22:25 שסגר את הסיפור מבחינת הצהובים, שעלו ל-0:1 במפגש נגד כפר סבא. כידוע, המשחקים מתנהלים בשיטת הטוב מחמישה משחקים, והמשחק השני ייערך בשבוע הבא ביום שלישי בכפר סבא.

מאמן מכבי תל אביב, זוהר בר נצר, אמר לאחר המשחק: "זה המשחק הכי חלש שלנו העונה. לא היינו במשחק למרות ששלטנו. הקבלה שלנו נפלה, המוסר לא היה ביום גדול, אבל טוב שניצחנו, כי בפלייאוף לא משנה איך מנצחים. המשחק הבא אצלם בבית וזה סיפור חדש".

שגיא ברעם, מאמן כפר סבא: "חוץ מאיתנו, אף אחד לא ציפה שיהיה משחק של כמעט שעתיים. עשינו כמה קאמבקים שאנחנו משקיעים בהם המון אנרגיות. אנחנו צריכים לדעת לפתוח את המערכות טוב יותר. מכבי לא הייתה במשחק גדול, אבל הם ברמה אחת לא רק מעלינו, אלא מעל כל הליגה. אני מקווה שבבית נוכל לקחת את הנקודות ולנצח לפחות משחק אחד".

מטה אשר עלתה ל-0:1 נגד קרית אתא

בחצי הגמר השני עלתה הפועל מטה אשר ל-0:1 נגד מכבי עירוני קרית אתא. 300 צופים ראו את מטה אשר הופכת פיגור 23:21 ל-21:25 ועולה ל-0:1 במערכות. במערכה השנייה מטה אשר הוליכה כל הדרך בהפרשים ברורים, כשרוברטו קולה וג'ואלסון ברבוסה הפגינו משחק רשת מצוין בדרך ל-19:25 ו-0:2 במערכות.

אתא לא ויתרה ובמערכה השלישית שוב הצליחה להוליך, בוגדן אוריסקו והקפטן ולדימיר פרומסון הובילו אותה ל-19:24. מטה אשר, בזכות דקות טובות של תומר כץ, צימקה ל-24:23, אבל אוריסקו היה במקום להנחתה האחרונה של המערכה שקבעה 23:25 ו-1:2 במערכות. המערכה הרביעית הייתה חד צדדית, לאתא פשוט נגמר האוויר, כששחקניו של נועם כץ טיילו בדרך ל-15:25 וניצחון 1:3 במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully