וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "עם הקהל בטדי נוכל לעלות שלב"

23.2.2010 / 22:40

הגרלת שמינית גמר הגביע זימנה מפגש בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א. אלישע לוי, שיפגוש את הפועל ר"ג: "זה כבר הרגל"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

שוב לא משעמם בשמינית גמר גביע המדינה. הערב (שלישי) נערכה הגרלת המשחקים שזימנה משחק מרתק כבר בשלב 16 האחרונות, כשבית"ר ירושלים, מחזיקת הגביע, תארח את מכבי תל אביב, כאשר אחת מהן תיפרד כבר מהחלומות על התואר השני העונה כבר בחודש מרץ. ההגרלה נערכה הערב במסעדת 'ליליות' בתל אביב, וזימנה שבעה משחקים מעניינים נוספים.

אז אחרי שסיבוב ח' של גביע המדינה לא סיפק יותר מדי דרמות, מתח והפתעות ומרבית הסינדרלות התעופפו להן, נראה שהמתח במפעל יחל ב-23 במרץ, אז יתקיימו המשחקים. בהגרלה השתתפו 11 קבוצות ליגת העל, ארבע קבוצות מהליגה הלאומית ומכבי קביליו יפו מליגה ב', שחתומה על הסנסציה של הסיבוב הקודם, אחרי שהדיחה את עירוני קרית שמונה.

הסינדרלה מיפו תפגוש למשחק מעניין מאוד את הפועל תל אביב, כאשר יוסי אבוקסיס וגבי בורשטיין כנראה יצטרכו לשבת בצד בשל כפל התפקידים שלהם. אבוקסיס, עוזרו של אלי גוטמן בהפועל תל אביב, הוא גם שחקנה של יפו, וגבי בורשטיין, שוערה של יפו הוא גם מאמן השוערים בהפועל. משחק מרתק נוסף שלא איכזב בשנים האחרונות הוא בין הפועל רמת גן למכבי חיפה. הירוקים זוכרים היטב את ההדחה מעונת 2006/6, אז הם הפסידו במכתש לרמת גן הצנועה, ששיחקה אז בליגה הלאומית.

במשחק על טהרת ליגת העל תארח מ.ס. אשדוד, שניצחה בסיבוב הקודם את הכח עמידר רמת גן 0:1, את בני סכנין, שהתגברה בדרבי המגזר על עירוני אום אל פאחם 0:2. עירוני רמת השרון, שניצבת במקום השני של הליגה הלאומית, תנסה להדיח את הפועל באר שבע, שניצחה בקושי בסיבוב הקודם את עירוני נתיבות (0:1). בני יהודה, שהתגברה כבר על הפועל עכו, תנסה לא להיתקל בקשיים מיוחדים נגד הפועל אשקלון.

שתי הקבוצות מפתח תקוה נתקלו בהגרלות נוחות יחסית, כאשר מכבי והלוזונים יתארחו אצל הפועל בני לוד ואילו הפועל תארח באורווה את הפועל נצרת עילית, שנזקקה לפנדלים כדי לגבור על הפועל ערד בסיבוב ח'. כנהוג המשחקים מתקיימים בשיטת נוק אאוט של משחק אחד: המפסידה מודחת מהמפעל. בסימן כדורגל הנשים, הוזמנו סילבי ז'אן ומורן לביא להשתתף בהגרלה ולהוציא את הכדורים.

המשחקים:

מכבי קביליו יפו - הפועל תל אביב
עירוני רמת השרון - הפועל באר שבע
הפועל רמת גן - מכבי חיפה
בני יהודה - הפועל אשקלון
מ.ס. אשדוד - בני סכנין
בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב
הפועל בני לוד - מכבי פתח תקוה
הפועל פתח תקוה - הפועל נצרת עילית

קטן: "הוגרלנו מול קבוצה עקשנית"

במכבי תל אביב מבינים אחרי ההגרלה הזו שלא יהיה פשוט לעבור את בית"ר ירושלים בשמינית הגמר. אחרי הניצחון על מכבי נתניה בסיבוב הקודם, אבי נמני וקבוצתו יקוו לנצל את חוסר הוודאות אצל מחזיקת הגביע כדי לעבור את היריבה. בינתיים נמני אמר לאחר ההגרלה כי "מדובר בהגרלה קשה, אך כרגע אנחנו מתמקדים בליגה ובמשחק שנקיים בשבת מול מכבי פתח תקוה באורווה".

גם חלוץ בית"ר ירושלים לא ממש הצליח להתלהב מההגרלה, ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "מכבי תל אביב זו הגרלה קשה מאוד ואנחנו נותנים להם את כל הכבוד. יתרון הביתיות יהיה חשוב לנו מאוד במשחק הזה. עם תמיכה של הקהל שלנו אני מאמין ומקווה שנעלה לשלב הבא. למרות המשחק הקשה זו תהיה הזדמנות טובה לראות את טדי מלא ונבוא במטרה לשמור על התואר שלנו בשנתיים האחרונות".

אבירם ברוכיאן הקפטן הוסיף: "קיבלנו הגרלה קשה מאוד, אבל כמו שידענו לזכות בגביע בשנתיים האחרונות, זו גם המטרה שלנו השנה למרות היריבה הקשה. עצם העובדה שאנחנו מארחים בבית תיתן לנו יתרון יחסי ואני מאמין שעם הקהל שלנו ובבית נוכל לעלות שלב, אבל זאת לא תהיה משימה פשוטה".

גם במכבי חיפה קיבלו באיפוק רב את ההגרלה, שזימנה להם מפגש מול הפועל רמת גן. הירוקים מקווים שהתוצאה מהשנה שעברה במפגש נגד רמת גן מסיבוב הפתיחה בהשתתפות קבוצות ליגת העל, אז יניב קטן סידר 0:1 קטן משער בדקה ה-103. יניב קטן אמר לאחר ההגרלה: "הוגרלנו מול קבוצה עקשנית שהדיחה אותנו בעבר הקרוב. נזדקק למאמץ גדול ונעשה הכל כדי לעבור אותם ולהגיע לרבע הגמר".

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, התייחס אף הוא להגרלה: "לא היה צריך בכלל הגרלה, כי כל הזמן אנחנו מקבלים את ר"ג, זה כבר הרגל. בגביע כל משחק קשה, ואני מקווה שנעבור לשלב הבא. נבוא עם רמת מוכנות מאוד גבוהה. כדי שנזכה בדאבל אנחנו צריכים קודם כל לזכות באליפות. בוודאי שזה חלום לזכות בדאבל".

גבי בורשטיין, שוער קביליו יפו ומאמן השוערים של הפועל תל אביב, אמר לאחר ההגרלה: "אני מאוד רוצה לשחק במשחק הזה, אני בטוח שאוהדי הפועל יפרגנו לי. לא בטוח שאני אשחק, אבל כעובד הפועל ת"א רציתי את קביליו יפו, כי זה הכי נוח. 15 קבוצות רצו לקבל אותנו. אני רוצה לשחק עם יפו ולנצח".

קפטן הפועל תל אביב, וואליד באדיר, לא מזלזל ביריבתו הקטנה: "ראינו מה יפו עשתה לקריית שמונה לפני שבועיים, אסור לזלזל. בסופו של דבר אנחנו נצטרך לעשות את העבודה. אני סומך על גבי שלא ידליף להם מידע".

מאמן מכבי פתח תקוה, פרדי דוד, לא מזלזל גם כן: "אי אפשר להגיד שהלוזונים סידרו לי הגרלה קלה, כי הם רצו קבוצה אחרת. אבל אם להתייחס ברצינות אז יש לנו מספיק זמן ללמוד את לוד. זו קבוצה טובה, במיוחד בבית שלה. ננסה למנף דברים מהליגה לגביע. ללא ספק מכבי פ"ת יכולה לרוץ עד הסוף במפעל הזה. לא פעם ולא פעמיים קראו לנו קבוצת גביע טיפוסית. תמיד היינו נכנסים לפיינל פור ואני מקווה שנביא השנה את המומנטום לגביע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully