וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "כמו משחק נגד מכבי תל אביב"

22.2.2010 / 19:50

מאמן הפועל ירושלים מתכונן לקאזאן (19:00, 5+): "מלחה אוהבת סיטואציות כאלה". נעימי: "התכוננו בהתאם"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הסיבוב השני של שלב הטופ 16 של היורוקאפ ייצא מחר (שלישי) אל הדרך כשהפועל ירושלים תארח את קאזאן הרוסית (19:00, שידור ישיר ב-5+). הקבוצה של גיא גודס מגיעה למשחק אחרי שהפסידה במשחק הקודם ברוסיה 78:71, לאחר משחק מצוין של הגארד הקרואטי של הרוסים מרקו פופוביץ' שקלע 26 נקודות. בירושלים יודעים שניצחון מעל שבע נקודות יקרב אותם מאוד אל ההעפלה לשלב ההצלבה, ועשוי להפוך את המשחק בשבוע הבא מול ולנסיה לקרב על המקום הראשון בבית.

בקבוצה לא אהבו את היכולת של השחקנים בהפסד להפועל חולון ביום שבת, אך מאמינים כי ההפסד עשוי להיות מעין השכמה לשחקנים לפני המשחק הגורלי. ברנדון האנטר, שקיבל דקות מועטות בהפסד לחולון, צפוי לחזור להיות חלק משמעותי במשחק מול הרוסים. "היה לנו משחק מאוד קשה בקאזאן", אמר לקראת המשחק המאמן גיא גודס, "הם קבוצת צמרת אירופית עם שחקנים ברמה הכי גבוהה. כבר ראינו שהביתיות לא משחקת תפקיד בבית הזה. אנחנו חייבים לנצח כדי לשמר סיכוי מסוים להעפלה לסיבוב הבא. התחלנו טוב ואנחנו רוצים להמשיך באותה צורה".

הקבוצה הרוסית נחתה בישראל לאחר שהעפילה בסוף השבוע לחצי גמר הגביע הרוסי. מי שישראל מוכרת לו יותר טוב מכולם הוא הסנטר מאצ'יי לאמפה, ששוחרר ממכבי תל אביב לפני תחילת העונה, וקלע שמונה נקודות בניצחון של הרוסים במשחק הראשון. מלבד לאמפה ופופוביץ', הקבוצה הרוסית בנויה על הגארד האמריקאי טרל ליידי, הרוסי איגור זמניסקי, הבלארוסי ולדימיר וריימנקו והקרואטי השני קרסימיר לונצ'אר. הפסד של קאזאן יחייב אותם לנצח את גלאטסראיי בבית ו-ולנסיה בחוץ במחזור האחרון של הבית בהפרש שגדול מ-4 נקודות.

נעימי: "קאזאן מעל הרמה של הליגה שלנו"

מאמן ירושלים, גיא גודס, סימן את המפתחות למשחק: "להיות על הפרקט ראשון, לדחוף לריבאונד ולדחוף. אלו הדברים הקטנים שמנצחים משחקים כאלה. הקהל יהיה גורם מאוד משמעותי. מבחינתי, זה כמו משחק נגד מכבי תל אביב. באה קבוצה גדולה, כביכול פייבוריטית ומלחה אוהבת את הסיטואציות האלה. צריכים לקרות דברים טובים שלנו ואני מקווה שנעשה את זה".

יובל נעימי הוסיף: "התחושה היא שאנחנו עומדים בפני אתגר גדול. קאזאן היא קבוצה עם שחקנים מצוינים בכל עמדה שכבר עשו דבר או שניים באירופה, אבל גם לנו יש את השחקנים שלנו ואנחנו מאוד מאמינים בעצמנו. יהיה קרב קשה. קאזאן היא מעל הרמה של הליגה שלנו, אבל התכוננו בהתאם. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות".

מאמן קאזאן, ולדמרס חומיצ'וס: "אין הכנות מיוחדות, הכל כרגיל. אנחנו צריכים לשחק פשוט. זה לא המשחק האחרון בשלב הזה, אבל זה משחק חשוב לשתי הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully