וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לרוני לוי במשחק העונה ברומניה

המאמן הישראלי ואוניראה אורזיצ'ני הפסידו בבית 1:0 לקלוז', במשחק הראשון מאז שבה הליגה מפגרה. טראורה כבש (43)

שתי האלופות האחרונות של רומניה ושתי המוליכות של הליגה, אוניראה אורזיצ'ני וקלוז' נפגשו הערב (שני) למשחק העונה, כאשר את המארחת מדריך לראשונה בליגה רוני לוי. המאמן הישראלי, שהפסיד עם קבוצתו 1:0 לליברפול בליגה האירופית ביום חמישי, קיווה לפתוח ברגל ימין בליגה שחזרה מפגרה ארוכה, אך שוב נוצח 1:0 וכעת ניצב עם אוניראה במרחק שלוש נקודות מהפסגה. לקלוז' המוליכה 37 נקודות, אחריה אוניראה עם 34 וגם לסטיאווה בוקרשט, שהפסידה בשבת, יש 34.

המאמן הישראלי עלה עם חלוץ בודד למרות שמדובר במשחק בית, והרכיב את פאבלו ברנדאן הארגנטינאי כמגן שמאלי. הפתיחה הייתה שייכת לקבוצה של אנדראה מנדורליני, כאשר לסינה טראורה ועמנואל קוליו הגיעו להזדמנויות מול שערו של דוידאס ארלאוסקאס. בדקה ה-43 גם הגיע השער של קלוז', כשצ'יפריאן דיק נעצר אצל ארלאוסקאס, הכדור ניתז למשקוף ומשם טראורה, שחקן סגל נבחרת חוף השנהב, המשיך פנימה את מה שהתברר לבסוף כשער הניצחון הכל כך משמעותי.

במחצית השנייה ניסתה אוניראה לחזור, אבל כל ניסיונותיה נראו עקרים למדי, כאשר המצב הטוב ביותר היה של יוליאן אפוסטול בדקה ה-59, והוא נעצר אצל השוער הפורטוגלי נונו קלרו. קלוז' הסתגרה ככל שנקפו הדקות והסתדרה היטב עם המשחק האגרסיבי ומרובה העבירות שהתנהל רובו ככולו במרכז המגרש. הקבוצה המארחת ירדה מאוכזבת לקול שריקות הבוז של האוהדים, בתקווה לפצות על כך במשחק נגד ליברפול ביום חמישי.

* יאניס פאפאקוסטס (42), שפתח את העונה כמאמן קבאלה ופוטר, מונה למאמנה של לאריסה, קבוצתם של שמעון אבוחצירא וסלים טועמה, עד תום העונה. כזכור, אתמול (ראשון) התפטר מרינוס אוזונידיס לאחר הפסד ביתי מביך 2:0 לפנתראקיקוס האחרונה בטבלה. הישראלים, שמעמדם התערער מאוד אחרי פגרת חג המולד, יקוו לקבל יותר דקות משחק מהמאמן החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully