וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: דג'וקוביץ' פתח ברגל ימין

הסרבי המדורג שני בעולם החל את המסע להגנה על התואר בדוברי עם 4:6, 4:6 על גרסיה לופז. המשוכה הבאה: טרויצקי

נובאק דיוקוביץ', המדורג 2 בעולם, עשה היום (שני) צעד ראשון להגנה על התואר בטורניר דובאי (סך פרסים: 1.6 מיליון דולר), כשניצח את גיז'רמו גרסיה לופז הספרדי (47 בעולם) בסיבוב הראשון של טורניר דובאי 4:6, 4:6.

הסרבי בן ה-22 פתח טוב את המשחק, שבר את גארסיה לופז כבר במשחקון השני ועלה ל-0:2 מהיר, אלא שאז הוא נשבר בחזרה בדרך ל-2:2. בהמשך המערכה הצליחו שני הטניסאים לשמור על חבטות ההגשה שלהם, עד המשחקון העשירי בו הצליח דיוקוביץ' לשבור בדרך ל-4:6 במערכה הראשונה.

דג'וקוביץ' הצליח להסתבך במערכה השניה. אחרי שטייל ל-0:5, הסרבי הוריד את הרגל מהגז ואפשר לספרדי לשבור פעמיים, לפני ששבר בעצמו לניצחון 4:6 במערכה. הסרבי יפגוש בסיבוב הבא את בן ארצו ויקטור טרויצקי שגבר 4:6, 3:6 על ריינר שוטלר הגרמני.

אנדי מארי הבריטי, המדורג שלישי בטורניר, דילג לשלב הבא אחרי 2:6, 3:6 על איגור קוניצין הרוסי. לעומתו, הצרפתי ג'יל סימון, המדורג שמיני בטורניר, הודח כבר בסיבוב הראשון לאחר הפסד 7:6, 6:4 למרקוס בגדאטיס הקפריסאי המדורג 36 בעולם. גם פליסיאנו לופז הספרדי הופתע על ידי סטפן קיובק 7:6, 6:4. יורגן מלצר לא התקשה עם 1:6, 5:7 על סימונה בוללי האיטלקי. גם איוון ליוביצ'יץ' עלה לסיבוב השני כשגבר 2:6, 7:6, 4:6 על יאן הרניך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully