וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: שטוטגרט וברצלונה נפרדו ב-1:1

שטוטגרט תפסה את ברצלונה ביום חלש ובמחצית ראשונה גרועה, קאקאו העלה אותה ליתרון, אבל החמצות מנעו ממנה להגדיל אותו. במחצית השנייה זלאטן כבר חתם 1:1 והגרמנים ירדו מאוכזבים. אולימפאיקוס - בורדו 1:0

לא הרבה פעמים בשנתיים האחרונות נתפסה ברצלונה ביום רע . הערב (רביעי) זה קרה ושטוטגרט, עם תצוגת כדורגל טובה מאוד, עשתה את העבודה הנדרשת כדי להביך את אלופת אירופה. בעצם כמעט את כל העבודה כי המשחק ביניהן בשמינית גמר ליגת האלופות הסתיים ב-1:1 בלבד.

הקבוצה של כריסטיאן גרוס, שנמצאת במגמת התאוששות מרשימה מאז הגעתו של המאמן השוויצרי וניצחה בשישה משמונת משחקי הליגה האחרונים שלה, הביכה את הגנת בארסה שוב ושוב במחצית הראשונה, הגיעה להזדמנויות, אבל כבשה רק פעם אחת מרגלי קאקאו, שבסוף השבוע הבקיעה רביעייה נגד קלן. במקום לרדת למחצית ביתרון של שניים או שלושה שערים, שטוטגרט הסתפקה ב-0:1 ושער שוויון של זלאטן איברהימוביץ' בתחילת המחצית השנייה עצר את המומנטום שלה. לצערם של השוואבים, הגומלין בקמפ נואו כנראה יראה אחרת.

במשחק השני שנערך היום הוכיחה בורדו פעם נוספת כמה היא חזקה, מרוכזת ובטוחה. הצרפתים הציגו משחק טקטי נגד אולימפיאקוס נלהבת, עצרו את היוונים שוב ושוב וגנבו שער חוץ אחד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. עם 0:1 בחוץ, נראה שלורן בלאן ושחקניו נמצאים בדרכם הבטוחה לשלב הבא.

שטוטגרט - ברצלונה 1:1

שטוטגרט התקיפה הרבה דרך צד שמאל ובאמצעות המגן האיטלקי כריסטיאן מולינרו, שהגיע בפגרת החורף מיובנטוס, אבל השער שלה הגיע דווקא אחרי הגבהה של טימו גבהרט מצד ימין ונגיחה מצוינת של קאקאו.

אחרי השער שהיא ספגה, ברצלונה איבדה את הצפון. החלוץ הברזילאי המשיך לעשות שמות בהגנה שלה, חלב ניהל נכון דרך המרכז ושטוטגרט נראתה נחושה בהרבה למצוא את הרשת ואף קופחה על ידי השופט שלא פסק לזכותה פנדל. בדקות הללו ברצלונה התקשתה לעבור את מחצית המגרש וכל חילוץ כדור של הגרמנים במרכז המגרש הפך להתקפה מתפרצת מסוכנת בצד השני.

לצערם של שחקני שטוטגרט, הם לא ניצלו את ההזדמנות הדי נדירה להגדיל את היתרון והירידה למחצית סייעה ליריבתם להתיישר. שבע דקות בתוך המחצית השנייה השווה זלאטן ל-1:1. השער שהיא ספגה הוציא משטוטגרט הרבה אוויר. האורחים היו קרובים להשלים מהפך, אבל הפעם קופחו בעצמם אחרי שהשופט לא ראה נגיעת יד ברורה של מולינרו על קו השער

דקה 25: גול! טימו גבהרט התנהל עם הכדור באגף הימני והעלה היטב לכיוון הקורה השמאלית, קאקאו הגיע בתזמון מושלם ונגח פנימה. 0:1 לשטוטגרט.

דקה 28: התקפה של שטוטגרט נעצרה ביד של ג'רארד פיקה, השופט ההולנדי ביורן קויפרס לא הגיב.

דקה 31: קאקאו נשלח לכדור עומק בתוך הרחבה וניער מעליו את רפא מארקז, אבל הכדור נבלם לקרן רגע לפני השני של הגרמנים.

דקה 33: קאקאו דהר לתוך הרחבה ובעט כדור שטוח מזווית לא קלה ומ-15 מטרים, ואלדס ירד והדף בעזרת הרגל.

דקה 40: הזדמנות ראשונה לברצלונה. מסי חלף על פני שחקן מקומי במהירות ובעט כדור שטוח מחוץ לרחבה, להמאן ירד והדף בקושי, הכדור התגלגל, פגע בקורה והשוער אסף אותו.

דקה 52: גול! פיקה עלה גבוה לכדור גובה בתוך הרחבה והוריד בראש לזלאטן שבעט מקרוב, להמאן הדף פעם אחת, אבל הכדור חזר לשבדי שגילגל פנימה. 1:1.

דקה 63: הגנת בארסה לא הצליחה להרחיק הגבהה משמאל, חדירה קיבל את הכדור כ-13 מטרים מהשער, אבל בעט שטוח ברגל שמאל, החוצה.

דקה 69: להמאן יצא גרוע לכדור קרן ותפס אוויר, הכדור נחת ברגליים של איברהימוביץ', זה בעט כדור חזק וכריסטיאן מולינרו, שעמד על קו השער, הדף את הכדור לקרן בעזרת היד. השופט קויפרס לא ראה ולא שמע.

שטוטגרט: יינס להמאן, סטפנו סלוצי, סרדאר טאסקי, מתיו דלפייר, כריסטיאן מולינרו, טימו גבהרט (סבסטיאן רודי, 84), כריסטיאן טראש (זדרבקו קוזמנוביץ', 58), סמי חדירה, אלכסנדר חלב, קאקאו, פאבל פוגרבניאק (צ'יפריאן מאריקה, 64)

ברצלונה: ויקטור ואלדס, קרלס פויול, ג'רארד פיקה, רפא מארקז (גבי מיליטו, 58), מקסוול, סרג'י בוסקטס, יאיא טורה (תיירי הנרי, 52), צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ליונל מסי, זלאטן איברהימוביץ'.

אולימפיאקוס - בורדו 1:0

המחצית הראשונה הייתה מהוססת, כשבורדו מתעקשת להכתיב את הקצב, לקרר את ההל החם באתונה ולהותיא את ההתלהבות מהשחקנים באדום-לבן. נגיחה מסוכנת של אולוף מלברג אמנם סיכנה את הצרפתים כבר בפתיחת המשחק, אבל היא לא בישרה על הבאות, כששתי הקבוצות לא מגיעות להזדמנויות במשך דקות ארוכות. רגע לפני שהשופט מוריד את הקבוצות להפסקה, גילו לורן בלאן ושחקניו שהשליטה שלהם במתרחש יכולה אפילו להשתפר ונגיחה של מיקאל סיאני אחרי כדור חופשי העניקה לאלופת צרפת שער חוץ יקר.

אולימפיאקוס עתשה מאמצים גדולים להשוות במחצית השנייה, אבל נתקלו בהגנה נהדרת של האורחים ובמשחק מסודר שלא התיר פרצות או טעויות. דווקא בורדו הייתה קרובה יותר לשני עם מתפרצות מסוכנות, אבל באופן כללי כמו במחצית הראשונה, גם כעת לא נרשמו הזדמנויות גדולות. בורדו השיגה את מבוקשה וגם חזרה עם ניצחון. כמו שזה נראה הערב, אולימפיאקוס תזדקק לנס כדי לעלות לרבע הגמר.

דקה 4: מלברג נגיע ראשון לכדור חופשי של חסוס דאטולו, אבל נגח כ-30 סנטימטרים מהמסגרת.

דקה 33: וונדל בעט כדור אלכסוני חזק משמאל לימין, שחמק ליד הקורה של ניקופולידיס.

דקה 45+2: גול! יוהאן גורקוף העלה כדור חופשי חזק ומסובב מצד שמאל, ההגנה היוונית קפאה ומיקאל סיאני הגיע מאחור בעוצמה ונגח פנימה מתוך רחבת החמש. 0:1 לבורדו.

דקה 77: פלאסיל קיבל את הכדור 20 מטרים מהשער היווני בסופה של התקפה יפה, אבל בעט גבוה מעל המשקוף.

דקה 81: שאלמה תיעתע בהגנה המארחת והעביר לוונדל, הברזילאי בעט כדור שטוח אדיר מ-15 מטרים, שחלף סמוך לקורה השמאלית של ניקופולידיס.

דקה 90: דרבישייר נגח אחרי קרן, הכדור הגיע ללואה-לואה שהוסיף נגיחה משלו, אבל הכדור נבלם על הקו.

אולימפיאקוס: אנטוניס ניקופולידיס, וסיליס טורוסידיס, אולוף מלברג, אברהם פפאדופולוס, ראול בראבו, אנצו מארסקה, ירוקליס סטולטידיס, כריסטיאן לדסמה (ג'וואד זאירי, 64), חסוס דאטולו, לומאנה לואה-לואה, קוסטס מיטרוגלו (מאט דרבישייר, 78).

בורדו: סדריק קראסו, מתיו שאלמה, מיקאל סיאני, מארק פלאנוס, בנואה טרמולינאס, לודוביק סאנה, וונדל (ז'וסייה, 82), פרננדו, יוהאן גורקוף, ירוסלאב פלאסיל (יוהאן גופראן, 82), מרואן שמאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully