וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "המשחק הגרוע בעידן גוארדיולה"

אגדת העבר תקף את ברצלונה, שניצחה "רק" 0:4 את סנטאנדר במחזור האחרון: "יש שחקנים ששמים את עצמם מעל הקבוצה"

0:4 על ראסינג סנטאנדר זו תוצאה מרשימה? תלוי את מי שואלים. את אחד מגדולי שחקני ברצלונה בכל הזמנים, זה ממש לא מרשים. "זה היה המשחק הכי גרוע של ברצלונה בעידן פפ גוארדיולה", הפציץ יוהאן קרויף בטור שלו ב"אל פריאודיקו".

"אל תתנו לתוצאה לרמות אתכם", כתב קרויף, "הקבוצה הייתה ראויה רק לשער אחד מכל שכבשה וזה השער של רפא מרקז וגם הוא הגיע ממצב נייח. השער של אנדרס אינייסטה הגיע מטעות קשה של הגנת סנטאנדר, של תיירי הנרי מפתיחה של החומה והשער של טיאגו מהסתה של הכדור".

אם חשבתם שכאן קרויף סיים ועבר למחמאות, אתם טועים. "לבוא מהפסד בויסנטה קלדרון ולעשות טעויות כמו שהשחקנים עשו מול סנטאנדר מראה שהם לא למדו כלום. ההבדל הפעם היה האיכות בין אתלטיקו מדריד לסנטאנדר, ברצלונה שיחקה בדיוק אותו דבר. שוב, המון איבודי כדור".

ההולנדי, שמאמן היום את נבחרת קטלוניה, המשיך לתקוף: "יש הרבה שחקנים בקבוצה שמשחקים לבד, ומנסים לשים את עצמם מעל הקבוצה. ההצלחה לא הגיעה בעבר משחקן זה או אחר, אלא מכל הקבוצה ביחד. זו לא שאלה של איכות, רק התנהגות". מעניין מה שחקני ברצלונה, שמתכוננים למשחק מול שטוטגארט בליגת האלופות, חושבים על האמירות של קרויף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully