וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליאני: "המילה סקודטו לא במילון שלנו"

יו"ר מילאן מנסה להנמיך ציפיות אחרי הניצחון בבארי, שקירב את הרוסונרי מרחק 7 נקודות מהמוליכה אינטר, לה יש משחק עודף

רומא השיגה אתמול (ראשון) ניצחון ליגה שביעי ברציפות, הפעם 0:1 על קטאניה, והתקרבה מרחק של חמש נקודות בלבד מהמוליכה אינטר. לקשר הג'יאלורוסי, דניאל דה רוסי, זה מספיק כדי לשחרר הצהרה: "עכשיו העניינים מתחילים להיות מעניינים", הוא אמר אמש. "אנחנו מאוד מאושרים מהמיקום שלנו, אבל אינטר הוכיחה שוב שקשה מאוד לנצח אותה, אפילו עם תשעה שחקנים היא כמעט ניצחה את סמפדוריה וסיימה בתיקו", אמר דה רוסי. האיטלקי לא שכח להתייחס גם למשחק של הקבוצה שלו: "זה היה מבחן קשה, קטאניה עשתה לנו חיים קשים בגביע, לא היה פשוט להישאר דרוכים".

בניגוד לדה רוסי, חברו לקבוצה ז'ואן סירב להתייחס למאבק האליפות. "סקודטו? לא, עדיין אי אפשר לדבר על זה", אמר הבלם הברזילאי. "אני לא רוצה לדבר על דבר כזה, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולהתקדם בהדרגתיות. כדאי גם להסתכל אחורה על מילאן ונאפולי שעדיין יכולות לסכן אותנו. הכוח שלנו הוא הביחד, אנחנו עובדים מצוין ומשתפרים. כל מי שנכנס להרכב משחק מצוין".

במילאן, שחזרה לנצח אחרי שלושה מחזורים (0:2 בבארי) והתקרבה מרחק של 7 נקוודת מהמוליכה, לה יש משחק עודף, התעסקו דווקא ביריבה העירונית ובעיקר במאמן שלה ז'וזה מוריניו. "אנחנו לעולם לא נסרב להתראיין ולא משנה מה התקשורת תגיד עלינו", תקף יו"ר הרוסונרי אדריאנו גליאני את שתיקתו של המיוחד והתנועה הבוטה שסימן לעבר השופטים אחרי שאינטר נשארה בתשעה שחקנים מול סמפדוריה בשבת. "התנהגות כזו אסורה בספורט מקצועני בארצות הברית וגם בליגת האלופות ומוריניו חייב להפסיק עם כל הדברים האלה, זה מעודד אלימות והוא עושה דברים כאלה כל הזמן", אמר גליאני.

יו"ר מילאן התייחס גם למאבק האליפות: "המילה סקודטו לא נמצאת במילון שלנו בכלל. אנשים אחרים צריכים לדון בזה". בנוסף, דיבר גליאני גם על עתידו של המאמן לאונרדו: "כל הקבוצה מאוחדת סביבו והראשון לעמוד מאחוריו הוא הנשיא סילביו ברלוסקוני, כך שאין שום בעיה".

גם רונאלדיניו התייחס לניצחון על בארי: "רצינו לנצח כדי להתקרב לאינטר ואנחנו עושים את זה צעד אחרי צעד", אמר הברזילאי. "זה ניצחון שהגיע מכולם. כשהדברים לא הולכים, אז כולנו מאוכזבים, אבל אנחנו קבוצה חזקה". רונאלדיניו התייחס גם לגומלין מול מנצ'סטר יונייטד בשבוע הבא, אחרי ההפסד הביתי 3:2 במשחק הראשון בסן סירו. "אנחנו יכולים לנצח באולד טראפורד, מפני שמצאנו את השיטה הכי טובה לשחקנים. אבל עכשיו אנחנו חושבים רק על המשחק מול פיורנטינה השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully