וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אנחנו חייבים לשפר את משחק ההתקפה"

קשר ליברפול, שחזר לשחק מול הסיטי אחרי חודש בחוץ, מסתכל קדימה ומחמיא לחלק האחורי: "יש לנו את ההגנה הטובה בליגה"

חצי שעה שיחק אתמול (ראשון) יוסי בניון בתיקו 0:0 של ליברפול מול מנצ'סטר סיטי, שהשאיר את האדומים נקודה אחת מתחת למקום הרביעי, שמוביל לליגת האלופות בסוף העונה. "רצינו לנצח, אבל שיחקנו נגד קבוצה טובה ועוד אצלה בבית", אמר הקשר הישראלי לאתר הרשמי של ליברפול.

"נקודה אחת זה לא מספיק טוב, אבל זה גם לא רע במיוחד. אנחנו עדיין חזק במרוץ למקום הרביעי וזה הדבר הכי חשוב בשבילנו". בניון התייחס גם לקרב מול מנצ'סטר סיטי על המקום הרביעי בליגה. "אני חושב שלסיטי יש הרבה שחקנים איכותיים, אבל גם טוטנהאם ואסטון וילה במרוץ למקום הרביעי".

בניון מאמין שליברפול תשתפר בישורת האחרונה ותצליח לזכות בכרטיס לליגת האלופות. "אנחנו יודעים איפה עלינו להשתפר. אנו צריכים ליצור יותר ולשפר את משחק ההתקפה בכלל. בתקווה שההגנה תשחק טוב כמו שהיא עושה עכשיו, ויש לנו את ההגנה הכי טובה בליגה, אנחנו נתקדם". בניון, ששותף לראשונה אחרי שנפצע ב-13 בינואר מול רדינג בגביע, התייחס לרגשות שלו עם החזרה. "זה הדבר הכי גרוע להיפצע, אז אני מאוד מאושר לחזור אחרי הרבה זמן בחוץ. זה היה קשה מאוד, אבל עבדתי קשה ואני חייב להמשיך לעבוד קשה באימונים, לנסות להשתפר ולעזור לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully