וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים יש מלכים בירושלים

פוטבול ישראל: הקינגס ניצחו לראשונה את ביג בלו 20:26 בדרבי הירושלמי, תל אביב הבטיחה מקום בחצי גמר הפלייאוף

עם ריח של פלייאוף באויר, נערכו בסוף השבוע שני משחקים בליגת התאקל בישראל. המשחק הראשון היה דרבי ירושלמי בין פאפגאיו קינגס לביג בלו, שהמלכים גברו בפעם הראשונה על הכחול הגדול 20:26. בצד המנצח היה זה ג'ון רובין שהצטיין, אך הפעם עשה זאת בהגנה. עם קריאת משחק מעולה ותאקלים חזקים, הצליחו רובין וחבריו להחזיק את היתרון של ביג בלו ולבסוף לצאת עם הניצחון היקרתי.

במשחק השני במחזור, הראתה תל אביב שהיא על אמת, כשהביסה את חיפה 40:76. עדי חכמי, שהחליף את טרפטון הפצוע בעמדת הקוורטבק בתל אביב, היה המצטיין עם שבע מסירות לטאצ'דאון. הסייברס הצליחו להבקיע בכל 11 החזקות הכדור הראשונות שלהם במשחק, וסיימו עם אפס איבודי כדור (פעם שנייה העונה) והשתתפות של ששה שחקנים שונים בחלוקת הנקודות. חיפה לא השיגה ניצחון מעל לחודשיים.

בעוד תל אביב עולה למאזן 1:8 וביג בלו במקום השני עם מאזן של 2:6, הכל נמצא בידיים של תל אביב בתמונת המקום הראשון לקראת הפלייאוף. ריל האוזניג חיפה, מנגד, תסיים את הליגה עם מאזן שלילי, לאחר שפתחה עם 1:4 וספגה חמישה הפסדים רצופים. פאפגאיו קינגס עלו למאזן של 4:5, וזו הפעם הראשונה העונה שיש להם מאזן חיובי. עם עוד משחק אחד שנותר, יש להם סיכוי קלוש לעבור את ביג בלו ולזכות בכרטיס חופשי למשחקי חצי הגמר.

במחזור הקרוב של הליגה, תארח ביג בלו ירושלים (2:6) את דנסינג קאמל מודיעין (6:2) ביום שישי ב–12.00 באצטדיון קראפט, ובמוצ"ש תארח מייקס פלייס תל אביב את הנחיל השחור מבאר שבע ב–20.30 במגרש האימונים של הפועל תל אביב במתחם חודורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully