וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר עלתה למקום ה-20 בעולם, סלע צנח ל-64

טורניר דובאי המוצלח של הישראלית העלה אותה בשני מקומות. סלע ירד 20 מקומות, פרננדו גונזאלס נשאר במקום ה-13

ההצלחה בטורניר דובאי, בו הודחה רק בחצי הגמר על ידי ונוס וויליאמס, מתחילה להניב לשחר פאר פירות גם בדירוג העולמי. הבוקר (שני) עלתה הטניסאית הישראלית למקום ה-20 בעולם, טיפוס של שני מקומות ביחס לדירוג הקודם.

לא רק פאר, שזכתה ב-395 נקודות דירוג ו-87,500 אלף דולר בדובאי, רשמה קפיצה מרשימה, אלא גם מריה שראפובה, שזכתה אתמול בטורניר ממפיס, קפצה שלושה שלבים למקום ה-13 בעולם. לטניסאית הרוסייה אין נקודות להגן עליהן עד לאמצע מאי, דבר שיקל עליה להמשיך ולטפס בדירוג העולמי.

בגברים, פתיחת העונה הלא טובה שעוברת על דודי סלע, שכללה הדחה בסיבוב הראשון באוסטרליה, השני בסן חוזה והפסד לירקו ניימינן בסיבוב הראשון של ממפיס רק בשבוע שעבר, גרמה היום (שני) להידרדרות של 20 מקומות בדירוג שלו בסבב העולמי עד למקום ה-64. בתוך כך, הוגרל סלע לשחק מול ניקולאס אלמגרו ה-27 בעולם בסיבוב הראשון של טורניר אקפולקו (סך פרסים: 955 אלף דולר). שאר הישראלים לא רשמו שינויים משמעותיים בדירוג: הראל לוי ירד שלושה מקומות ל-128 בעולם, נועם אוקון עלה שישה שלבים למקום ה-175 בעולם.

בצמרת הדירוג העולמי לא נרשמו תזוזות מיוחדות, פרט לרובין סודרלינג שעלה למקום השביעי על חשבונו של אנדי רודיק שירד למקום השמיני. כמו כן, נכנסו מארין סיליץ' ופרננדו ורדאסקו לטופ 10. עלייה מרשימה רשם סם קווארי האמריקאי, שזכה בטורניר ממפיס וטיפס בעקבות כך תשעה שלבים למקום ה-22 בעולם. פרננדו גונזאלס הצ'יליאני שיפגוש את ישראל בגביע דייויס עוד שבועיים, נותר במקום ה-12 בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully