וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "זה בסדר, צריך לתת לכולם"

הכוכב התייחס לשאלה מדוע אלונסו בעט את הפנדל וציין שלא כעס. פלגריני: "אני מקבל תמיכה גדולה על העבודה שאני עושה"

ריאל מדריד שרה אמש (ראשון) אופרה על המגרש בסנטיאגו ברנבאו. שלושת הטנורים הגדולים אמש היו רונאלדו, קאקה והיגואין, שהובילו את הקבוצה הלבנה ל-2:6 מפעים על הקבוצה לשעבר של פלגריני, ויאריאל, בסיום המחזור ה-27 בליגה הספרדית.

הפער בצמרת מברצלונה חזר לשתי נקודות, ובכך הבלאנקוס התאוששו קמעא מההפסד שלהם לליון במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות בסטאד דה ז'רלן באמצע השבוע שעבר. מי שעוד נהנה מהניצחון הוא כמובן פלגריני עצמו, שלאחר ההפסד בליון החלו שוב השמועות לרחוש לגבי מעמדו בקבוצה, ואף נטען כי אם הקבוצה תודח מליגת האלופות הרי שהוא יפנה את מקומו, רק כדי להעצים את הערעור במעמדו, בסוף השבוע האחרון פורסם שז'וזה מוריניו עשוי לרשת אותו כבר בקיץ הקרוב.

"מאז שהגעתי למדריד, אני מקבל תמיכה גדולה על העבודה שאני עושה", אמר המאמן הצ'ילאני, שהתייחס גם לעיתונאים: "כל אחד מסקר ומבקר את המשחק כראות עיניו. אנשים נוטים לבקר רבות את מה שאני עושה, אבל אני אמשיך לעבוד בדרך שאני רואה לנכון עם הקבוצה. יש לי ביקרות עצמית גבוהה. אני מרוצה ושמח על הדרך שלנו. אני שמח כי ההפסד לליון יכול להשפיע על קבוצה, אבל זה לא קרה לנו. הניצחון היה חשוב לנו להתגבר רגשית על ההפסד ולשמור על פער שתי הנקודות מבארסה".

"המשחק היה די מאוזן", אמר המאמן לגבי ההתרחשויות על הדשא וניסה להישאר אולי קורקטי כלפי קבוצתו לשעבר. "ויאריאל זו קבוצה טובה. מה שאהבתי הכי הרבה אצל השחקנים שלי זה את האגרסיביות שלהם".

שחקן ריאל מדריד גונזלו היגואין חוגג. רויטרס
טנור. גונזאלו היגואין/רויטרס

רונאלדו מאוהב בראול

שער אחד, שני בישולים, סחיטת פנדל, רונאלדו בשיא אונו מבחינה מקצועית, אבל סיפורים שלא קשורים בכדורגל תמיד יש סביבו. הפנומן הפורטוגלי נשאל על ידי הכתבים מדוע הוא לא חגג אחרי הפנדל השני של הקבוצה עם הכובש צ'אבי אלונסו והאם הוא כועס על מישהו וענה בלאקוניות: "אני לא כועס על אף אחד".

הכתבים שאלו את רונאלדו כיוון שחלק מהם זיהו סוג של זעם אצל השחקן על כך שלא נבחר לבעוט את הפנדל השני. קאקה הוא הבועט הרשמי של הקבוצה, אבל אחרי שכבש את הראשון, נאות פלגריני לתת את הפנדל השני לשחקן אחר. אלונסו בסופו של דבר, אחרי שראול ויתר, בעט וכבש.

"זה בסדר, צריך לתת לכולם. אלונסו אמר לי שהוא רוצה לבעוט ושום דבר לא קרה. מה כבר קרה? אני כבשתי גול ואיקר קסיאס לא חגג איתי", אמר רונאלדו בסרקזם מהול בכעס. עם זאת, מספר 9 חלק שבחים רבים לראול, שנכנס כמחליף והתבקש לבעוט את הפנדל כדי לחגוג עם הקהל, אך העביר את השרביט לאלונסו. "הוא צריך להישאר במועדון עוד הרבה זמן. הוא דוגמה להתנהגות של שחקן גדול - עובד, מוטיבטור.

"ההפסד לליון זה דבר שיכול לקרות לכל קבוצה בכדורגל", הוסיף רונאלדו. "אנחנו תמיד נשארים ביחד, בניצחונות ובהפסדים. עכשיו נצטרך לשחק הרבה יותר טוב בגומלין".

לאחר כיבוש השער חשף רונאלדו חולצה עם הכיתוב מדיירה (באנגלית) והתייחד בכך עם 42 הנספים בשטפונות באי הפורטוגלי בו נולד. "זה היה אירוע מאוד עצוב", אמר. "זה המקום שגדלתי. אני לא אוהב לדבר על זה כי אני זוכר דברים. ראיתי דברים בטלוויזיה שקשה לי להאמין שהם קרו שם. הם חווים תקופה קשה ואנחנו צריכים לעזור להם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
גם לב ונשמה יש לו. רונאלדו עם החולצה שחשף/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully