וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "כשפאבליוצ'נקו רוצה, הוא שחקן איכותי"

טוטנהאם עלתה למקום ה-4, רדנאפ ראה שחלוצו צריך מוטיבציה. בניטז ומאנצ'יני הסכימו: ה-0:0 בין ליברפול לסיטי משקף

המחזור ה-27 באנגליה ננעל היום (ראשון) עם חמישה משחקים. בגולת הכותרת עמד המשחק המסקרן בין מנצ'סטר סיטי וליברפול, אלא ששתיהן אכזבו עם 0:0 משמים. מי שניצלה את התיקו כדי לעלות על חשבונם של האדומים למקום הרביעי היא טוטנהאם, שהביסה את וויגאן 0:3 בחוץ.

גם אסטון וילה צמצמה פערים אל עבר המקום הרביעי, לאחר שהביסה בווילה פארק 2:5 את ברנלי. בכלל, בין המקום הרביעי, שמוביל לליגת האלופות, למקום השביעי מפרידה נקודה אחת בלבד, ונראה שהקרב על הכרטיס לליגת האלופות יהיה מרתק מאוד.

מאנצ'יני: "שתי הקבוצות הגנו בצורה טובה מאוד"

ליברפול יצאה למשחק חוץ בסיטי, אבל סיימה אותו ללא כיבושים וללא ספיגה. יוסי בניון, שנכנס במקום מקסי רודריגז בדקה ה-63, חזר למגרשים לראשונה מאז ה-13 בינואר. גם פרננדו טורס רשם הופעה ראשונה מאז ה-13 בינואר, כשנכנס כמחליף בדקה ה-75, אלא שגם שניהם לא עזרו לקבוצה של רפא בניטז.

"זה היה משחק קשה", אמר בסיום בניטז. "עבדנו קשה מאוד ושלטנו במשחק. חשבתי שאנחנו יכולים לנצח, אבל גם היינו יכולים להפסיד. זה היה צמוד מאוד. בסופו של דבר תיקו זו תוצאה הוגנת.

"כמאמן", הוסיף המנג'ר הספרדי והתגונן, "אתה צריך לראות את הקבוצה שלך חזקה בהגנה, בהתקפה אנחנו צריכים להיות יותר טובים. שתי הקבוצות עבדו חזק כדי לעצור אחת את השנייה".

מן העבר השני, אמר המנג'ר האיטלקי של מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני: "כל פעם שאנחנו לא מנצחים אני מאוכזב, אבל זה היה משחק קשה והתוצאה בסיום צודקת. שתי הקבוצות הגנו בצורה טובה, וזה טוב שלא נתנו לליברפול להגיע להזדמנויות".

מנג'ר וויגאן רוברטו מרטינז התרעם על השיפוט

כאמור, טוטנהאם ניצלה את התיקו של שתי יריבותיה למקום הרביעי ועלתה לשם, לאחר שהסתפקה ב-0:3 ב-JJB סטאדיום של וויגאן. כזכור, בסיבוב הראשון חתכו הספרס את וויגאן בוויט הארט ליין 0:9. ג'רמיין דפו כבש שער אחד והעלה את מאזנו ל-16 בסך הכל והוא במקום השלישי בטבלת כובשי השערים של הפרמיירליג.

רומן פאבליוצ'נקו הוסיף צמד, ומי שהתלהב ממנו היה המאמן שלו הארי רדנאפ. "פאבליוצ'נקו התאמן טוב השבוע", אמר בסיום רדנאפ. "הוא עבד קשה והראה גישה מצוינת. תמיד אמרתי שיש לו יכולות מעולות. כשהוא רוצה לעבוד ולתת כל מה שיש לו, הוא שחקן איכותי ביותר".

ומה היא למאמן וויגאן רוברטו מרטינז, שסופג בסך הכל 12 שערים העונה מטוטנהאם. "אני נשאר עם תחושה גדולה של אכזבה", אמר. "היינו צריכים לטפס על הר גבוה אחרי שספגנו את השער הראשון, שהגיע אחרי טעות נוראית של הקוון. בכלל, הרגשתי שהיו כמה החלטות שהיו נגדנו. התמזל מזלו של ג'רמיין דפו להישאר על המגרש לאחר מספר תקריות. אני חושב שהשופט הפך את המשחק לבלתי אפשרי עבורנו".

מרטין אוניל מתמוגג

אסטון וילה הביסה 2:5 את ברנלי. אחרי מחצית אחת התוצאה הייתה 1:1, אבל הווילאנס עלו בטירוף למחצית השנייה וכבשו רביעייה תוך 13 דקות, החל מהדקה ה-56. ביום ראשון הבא תפגוש הקבוצה של מרטין אוניל את מנצ'סטר יונייטד בגמר גביע הליגה באצטדיון וומבלי בתואר הראשון שמחולק העונה בממלכה.

"זה היה דבר נהדר", אמר המנג'ר מרטין אוניל בסיום על הניצחון. "כשיש לך שחקנים טובים עם ביטחון ויכולות זה מה שאתה מקבל".

בריאן לוס מנג'ר ברנלי: "במשך 13 דקות נפלנו, וזה הדבר המאכזב שקרה לנו. הגבלנו את הווילה מאוד במחצית הראשונה והם בקושי הגיעו למצבים, אבל במחצית השנייה הגיעה נקודת המפנה עם השער הראשון שהם כבשו. דווקא אחריו, במקום לסגור פתחנו את המשחק ואז הצד החזק פגע בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully