וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "זה משחק שלא הביא אותי לשום מקום"

21.2.2010 / 22:25

מאמן מכבי ת”א לא התלהב מה-74:105 על ראשל”צ: ”אי אפשר לקרוא לזה משחק הכנה. אחרי הגביע, מקווה שלא תהיה צניחה”

יותם רונן

מספר ימים לפני שהיא תפגוש את אפס פילזן ביורוליג, דילגה הערב (ראשון) מכבי תל אביב מעל משוכה נמוכה נוספת בליגת העל בכדורסל, כשהפעם הביסה את מכבי ראשון לציון 74:105. "אי אפשר לקרוא למשחק הזה משחק הכנה", אמר בסיום המשחק פיני גרשון, "אני לא מרגיש טוב מהמשחק הזה, הוא לא הביא אותי לשום מקום. זה היה משחק ראשון שבו הייתה לי הזדמנות לנסות משהו שונה, עם איידסון כרכז. אם צריך את זה באחד המשחקים בשלב הבא, לנסות את זה לכמה דקות, אז יש את זה בבנק".

גרשון התייחס גם לזכייה של הקבוצה בגביע המדינה: "השבוע של הגביע הכניס אותנו למתח מסוים, מלחמה על תואר. יש אחרי זה ירידה, ואני מקווה שזו לא צניחה. מהיום ועד יום רביעי לא נוכל לעשות הרבה שינויים. אני יודע שהשחקנים מודעים לחשיבות של המשחקים באירופה".

רביב לימונד, שהוליך את קלעי המנצחת עם 20 נקודות, אמר: "היה משחק באמת טוב הן מבחינתי והן מבחינה קבוצתית. אני שמח שהצלחנו לחזור מהאופוריה של הגביע לליגה, כי זה חשוב לנו להמשך השבוע למשחק נגד פילזן. תמיד כיף לשחק טוב ולקלוע הרבה נקודות. המפתח במשחקים פה זה האנרגיות מהקהל ואנחנו אגרסיביים מאוד. אני חושב שאנחנו צריכים ליישם את הדברים האלה במשחקי חוץ גם בלי הקהל שלנו".

בירנבוים: "בחצי השני הפסקנו לשחק"

בראשון לציון נרשמה אכזבה מהיכולת שהראתה הקבוצה במחצית השנייה, אליה היא נכנסה בפיגור 11, אבל הובסה ב-31 הבדל. "בחצי השני הפסקנו לשחק", אמר המאמן אפי בירנבוים, "בחירת הזריקות שלנו הייתה רעה מאוד ולמכבי נותר למכבי רק לאסוף את הכדורים ולרוץ למתפרצת. זה מסוג הדברים שדורשים ישיבת קבוצה".

יהוא אורלנד הוסיף: "שחררנו שחקן חשוב השבוע (ארז מרקוביץ' א.ש.), נפצע לנו שחקן חשוב השבוע, ולקבל את מכבי בחוץ אחרי דבר כזה זה לא נעים ולא כדאי. הגענו למשחק, אבל זה נראה כאילו ויתרנו בסוף. יש לנו בעיות בקבוצה ולפעמים כשאתה מגיע ליד אליהו אתה מוותר, זה קרה לקבוצות יותר גדולות מאיתנו. זה לא המשחק שאנחנו צריכים לחשוב עליו כרגע. אפי אמר שלא הראינו גאווה, שלא נלחמנו, אני לא חושב שיש שחקן שלא הסכים אותו".

קטש: "ננסה לעבור את זה"

הפועל גלבוע/גליל עליון נחלה הערב את הפסד הליגה השלישי שלה ברציפות ואחרי שבועות בהם נלחמה בחירוף נפש על המקום השני, כעת היא רחוקה משם. הערב הייתה זו מכבי חיפה שניצחה אותה 78:80.

"ננסה לעבור את זה", אמר המאמן המפסיד עודד קטש, "איבדנו את המשחק בחצי הראשון, לא שמרנו מספיק טוב, בחצי שני היינו יותר הגנתיים. קלענו הערב באחוזים פחות טובים. בימים כאלה צריך גם לדעת להפסיד".

בחיפה חגגו כמובן את הניצחון, אבל גם התייחסו בחומרה לאירוע שאירע במחצית, במהלכו עזב ג'רמיי טיילר את ספסל הקבוצה ועלה אל היציע, כיוון שלא שותף. אנשי הקבוצה מסרו כי השחקן יועמד לועדת משמעת, בפעם השניה העונה. עמית בן דוד, שקלע 17 נקודות עבור המנצחת, התייחס לכך שהכוכב הגדול דבון ג'פרסון, רשם משחק לא טוב וקלע 3 נקודות בלבד: "יש לנו סגל רחב וטוב. ריצ'ארד היה מצוין וטוב, כל פעם שייחסר שחקן, שחקן אחר ייקח את מקומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully