וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שלוש בראש

ניאנג כבש שלושער למארסיי בניצחון 1:3 על נאנסי, ועלה לראש טבלת המבקיעים. שלושער גם לבסטוס ב-0:4 של ליון בסושו

העובדה כי משחקה של המוליכה בורדו נדחה והמדורגת שנייה מונפלייה הפסידה בשבת לסנט אטיין, הכניסו מוטיבציה לקבוצות הנחשבות כטוענות האמיתיות לכתר, ליון ומארסיי. הקבוצה של קלוד פואל, שהרשימה בניצחון 0:1 על ריאל מדריד באמצע השבוע, נהנתה מהצגת יחיד של מישל בסטוס הברזילאי בדרך לניצחון 0:4 בסושו, בעוד מארסיי גברה 1:3 על נאנסי משלושער של מלך השערים החדש, ממאדו ניאנג, ושתיהן עקפו נכון לאותו רגע את ליל, אבל היא חזרה למקום השלישי מאוחר יותר עם ניצחון 1:2 בראן.

סושו - ליון 4:0

אחרי שצברה 13 נקודות מ-15 האחרונות בליגה והשיגה ניצחון גם על ריאל מדריד, ידעה ליון כי כל זה לא יהיה שווה יותר מדי אם תמעד במשחק החוץ מול סושו. המארחים התעודדו מחזרתו לאימונים של החלוץ האמריקאי צ'רלי דייויס שעבר לפני מספר חודשים תאונת דרכים קשה, אבל את המשחק הזה לא ירצו לזכור בעיקר בגלל איש אחד - מישל בסטוס. הברזילאי פתח את החגיגה האישית שלו עם בעיטה חופשית מדויקת בדקה החמישית, ניצל בישול של בפטימבי גומיס כדי לכבוש את השני בדקה ה-24 והבקיע מקרוב את השלישי בדקה ה-26. ליסנדרו לופז, שקיבל מנוחה ועלה לכר הדשא רק בדקה ה-64, חתם את התוצאה עשר דקות לסיום. ניצחון משכנע לליון.

מארסיי - נאנסי 1:3

גם השחקנים של דידייה דשאן חזרו מאושרים מהמשחק האירופי, אחרי 1:3 בקופנהאגן, והמשיכו במומנטום החיובי על חשבון נאנסי. שארל קאבורה הגביה בדקה העשירית לרחבה וראה את הקפטן שלו ממשיך בנגיחה לרשת. שלוש דקות לאחר מכן איזן את התוצאה אנדרה לואיז, אבל ניאנג הבקיע את ה-13 שלו העונה בדקה ה-33, השתווה לננה ממונאקו ופתח לעצמו ולחבריו את התיאבון. שחקני מארסיי ניסו לסדר לניאנג שלושער ובדקה ה-67 הצליחו, כשלוצ'ו גונזאלס בישל לו את ה-14 העונה ועזר לו להתבודד בראש טבלת המבקיעים.


ראן - ליל 2:1

הקבוצה האטרקטיבית של הליגה הצרפתית הגיעה למגרשה של ראן חסרת היציבות, ידעה שניצחון יחזיר אותה למקום השלישי ועשתה את העבודה למרות שזה לא היה פשוט. 10 דקות מהפתיחה עלתה ליל ליתרון, כשפייר אלן פראו סיים מתפרצת ברשת של ניקולא דושז. בדקה ה-26 השוותה ראן את התוצאה, כשאסמואה גיאן השאיר בנגיחה לז'רום לרואה שחגג את השלישי שלו העונה והראשון מאז ה-22 באוגוסט. למרות שככל שהזמן עבר נראה היה שהמשחק יתסיים בתיקו, בדקה ה-81 החליף פייר-אמריק אובאמיינג את כובש השער הראשון פראו, וכעבור שמונה דקות כבש את שער הניצחון בבעיטה מתוך הרחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully