וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן רוצה את מזרחי ואזולאי גם בעונה הבאה

21.2.2010 / 16:06

בצל חקירתו ברשות המסים, התייחס הבעלים של אשדוד ל-2:5 הגדול על ב"ש: "כולם מתחברים לרעיון ולדרך, רואים ניצוצות וזה כיף"

בצל הגעתו היום (ראשון) של הבעלים של מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן לבית המשפט וחקירתו ברשות המסים, התייחס הבעלים של המועדון מעיר הנמל הדרומית גם לניצחון הגדול של קבוצתו אמש (שבת) 2:5 בדרבי הדרום על הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל.

"עם כל האירועים שהיו היום, אפילו לי לא נתנו לי לחגוג כמו שצריך, אבל לפחות ניצחנו כך שזה מאזן את התחושה", אמר בן זקן. "החקירה ברשות המסים קלקלה לי את התחושה, אבל לא קלקלה יותר מדי כי האמת סביב פרשת החקירה ידועה והפרטים מאוד ברורים לי כך שאני לא מוטרד.

"בכל מקרה", הוסיף בן זקן, "לגבי המשחק זה היה ניצחון שהוא חלק מהתהליך שאנחנו עושים ורוצים לעשות באשדוד. אני מניח שזה עוד מוקדם מדי בכדי לקצור את הפירות, אבל מתחילים לראות ניצוצות וזה בהחלט כיף".

בן זקן נשאל על שביעות רצונו מתפקוד הצוות המקצועי ובראשו המאמן יוסי מזרחי ועוזרו חנן אזולאי וענה: "כל עוד זה תלוי הם ימשיכו גם בעונה הבאה, כי אם כולם מתחברים לרעיון וכולם מתחברים לדרך אז אני מרוצה ואני מקווה שגם הצוות המקצועי מרוצה. מבחינתי, אנחנו ממשיכים ביחד גם בעונה הבאה".

באשדוד נרשמה שביעות רצון גדולה מאוד מתפקוד הקבוצה במשחק. אחד השחקנים שקיבל הכי הרבה מחמאות היה הקשר הצעיר ניר ביטון, שהיה מצוין בתפקיד הקשר האחורי ואף הוסיף שער יפה לקראת סיום המשחק. מה שהעיב קצת על החגיגה של ביטון הייתה העובדה שהוא נפצע באפו וסובל משבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully