וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין גברה 1:3 על הפועל רמת גן

סכנין המשיכה בדהירה והשיגה את ניצחונה החמישי ברציפות, כשגברה 1:3 על הפועל ר"ג לעיני 5,000 צופים נלהבים בדוחא

קבלו את הקבוצה הלוהטת בליגה שמתחת לשלוש המוליכות: בני סכנין השיגה הערב (ראשון) את ניצחונה החמישי ברציפות, כשגברה 1:3 על הפועל רמת גן לעיני 5,000 אוהדים נלהבים באיצטדיון דוחא במסגרת המחזור ה-23. הניצחון הקפיץ את בני סכנין למקום התשיעי עם 29 נקודות, מרחק שתי נקודות בלבד ממכבי נתניה הנמצאת במקום השישי המוליך לפלייאוף העליון.

סכנין פתחה נהדר את המשחק, השתלטה על מרכז השדה באמצעות נסטייה צ'ה המצוין והשיגה את השער הראשון עם קצת עזרה מידידים. אלי לוי, קפטן הפועל רמת גן שכבש שער עצמי בהפסד 4:1 למכבי תל אביב בשבוע שעבר, נגח לשערו הוא בדקה ה-15 ונתן למארחים את הדחיפה הדרושה בדרך למשחק קליל. בדקה ה-27 שחקניו של מרקו בלבול השתחררו עוד יותר, כשקאדו הברזילאי נגח פנימה את השני ונתן מושג על הבדלי הרמות הנוכחיים בין הקבוצות.

הפועל רמת גן השיגה שלושה מחמשת ניצחונותיה העונה דווקא בחוץ, אבל מול הלהט והביטחון המתגבר של סכנין לא באמת היה לאורדונים מה למכור. סכנין אולי לא מבקיעה הרבה (17 שערים), אך מחפה על כך באמצעות עבודה הגנתית מצוינת שספגה הערב את שער החובה ה-21 בלבד שלה, אחרי חמישה משחקים רצופים בהם שמרה על שער נקי. תרגיל לאחר כדור חופשי של רמת גן איפשר לשי חדד לצמק בדקה ה-57, אך הניצחון של סכנין לא הוטל בספק וצ'ה סגר עניין עם שערו הראשון בליגה בדקה ה-72, אחרי התקפה קטלנית בה היו מעורבים עוד שני מצטיינים, לירן כהן וג'קו ערפאת. האורחים יקוו להשיג במחזורים הקרובים את הנקודות שיבריחו אותם מהתחתית, ואילו סכנין תמשיך עם הפנים קדימה במטרה להפתיע גם את הגדולות.

מהלך המשחק

דקה 11: אבו ריא הגיע לכדור שהגביה צ'ה, אבל נגח לידיו של רפי כהן.

דקה 15: גול! חוסר מזל לרמת גן ולקפטן שלה, אלי לוי. הבלם, שהבקיע שער עצמי מול מכבי תל אביב, הגיע לא נכון לכדור חופשי ששלח לרחבה צ'ה ונגח אותו לשערו הוא. 0:1 לסכנין.

דקה 27: גול! אבו סלאח שלח כדור ארוך מאזור מחצית המגרש, וקאדו נגח לרשת והקפיץ את הקהל באיצטדיון דוחא. 0:2 לסכנין.

דקה 33: לירן כהן פרץ באגף הימני והעלה כדור לרחבה, אותו נגח ערפאת משלושה מטרים מעל המשקוף.

דקה 57: גול! תרגיל של רמת גן אחרי כדור חופשי: מוסא הגביה, ושי חדד בעט פנימה. רמת גן חוזרת, רק 1:2 לסכנין.

דקה 58: התקפה מתפרצת של סכנין הסתיימה במסירה של לירן כהן לערפאת בתוך הרחבה. ערפאת עבר את אחד משחקני הגנת רמת גן, אך מקרוב בעט חלש ורפי כהן הדף לקרן.

דקה 65: שוב לירן כהן שלח כדור לערפאת שמצא עצמו לבד מול רפי כהן, אך במקום לנסות ולהעביר את השוער בעט לגופו.

דקה 72: גול! ערפאת פרץ עם הכדור ממחצית המגרש, העביר ללירן כהן שבעט מתוך הרחבה לקורה וצ'ה הרשית את הריבאונד. 1:3 לסכנין, שער ראשון בליגה לזר הסלובני.

דקה 81: אבו ריא החזיר כדור לכיוון השער, אך אי הבנה בינו לבין מאיר כהן כמעט גרמה לשער עצמי, לפני שפטי הגיע והציל מהקו.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאמד גנאים (חאלד חלאיילה, 66), נסטייה צ'ה (לירון זרקו, 84), לירן כהן (ג'ורג'ייה צ'טקוביץ', 79), קאדו, ג'קו ערפאת.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, אלי לוי, בני חדד (תמיר בן עמי, 79), שי חדד, אנדרה קלדיירה, קרלוס צ'קאנה, עומר בוקסנבוים, סרג' איילי, ג'ורג' דאטורו (מור גולן, 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully