וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן שבה לפסגה

למרות שספגה בסיום וסיימה ב-2:2 עם ברמן, תפסה הקבוצה את הבכורה. וולפסבורג-שאלקה 1:2, פרייבורג-הרטה ברלין 3:0

שלושה משחקים נעלו הערב (ראשון) את המחזור ה-23 בבונדסליגה. באייר לברקוזן התארחה אצל ורדר ברמן וסיימה עמה בתיקו 2:2, לאחר שספגה שער שוויון בדקה ה-90. חרף זאת, הקבוצה של יופ היינקס חוזרת לראשות הטבלה על חשבונה של באיירן מינכן, ששמטה אמש נקודות בדרבי הבווארי עם 1:1 מול נירנברג, לאחר 13 ניצחונות רצופים. במשחק נוסף התארחה השלישית שאלקה אצל האלופה וולפסבורג, שהנחילה לה הפסד 2:1, שמרחיק אותה מהצמרת הגרמנית הצפופה. בתחתית, הרטה ברלין ניצחה את פרייבורג 0:3 במשחק על שש נקודות.

ורדר ברמן - לברקוזן 2:2

הקבוצה של יופ היינקס יצאה לווסרשטאדיון המאיים של הקבוצה מצפון גרמניה. ללברקוזן יצא שם בעשור האחרון של לוזרים, 'נברקוזן' הם מכונים על כך שבסופו של דבר הם תמיד מפסידים. לברקוזן אמנם לא נוצחה, אולם ספגה שער שוויון בדקה ה-90, שמבחינתה כולו הפסד. עם זאת, יש לציין כי היא בכל זאת חזרה לראשות הבונסדליגה רק בזכות יחס שערים טוב יותר (30+ לעומת 29+ של באיירן מינכן).

ארן דרדיוק העלה את לברקוזן ליתרון בדקה ה-29, כאשר חמש דקות אחר כך קלאודיו פיזארו הפרואני איזן את המשחק, עד המחצית נשמרה התוצאה. בדקה ה-57 טוני קרוס החזיר את היתרון לאורחים, שהצליחו לשמור את היתרון החשוב עד דקת הסיום, אבל רק עד אז. הבלם הגרמני פר מרטסאקר השווה וחילק את הנקודות.

וולפסבורג - שאלקה 1:2

האלופה אירחה בפולקסוואגן ארינה את הכחולים המלכותיים, שקיוו לצמצם עוד קצת פערים מהמוליכות בדרך לצמרת הבונדסליגה. מי ששב למקום בו הוא לקח אליפות היסטורית, הוא מאמן שאלקה בהווה, פליקס מגאת'. אלא שהזאבים לא עשו לו הנחה כלל וכלל.

לאחר חצי שעה של משחק זה נראה טוב כאשר החלוץ הגרמני קווין קוראני העלה את שאלקה ליתרון. עד הדקה ה-71 הצליחו האורחים להגן על היתרון, אלא שאז, תוך שש דקות, הפך החלוץ המצוין גראפיט את התוצאה על פיה. וולפסבורג כמובן לא תיקח אליפות העונה, אבל היא צריכה להחזיר לעצמה קצת מהכבוד שלאלופה בגרמניה אמור להיות. עם הניצחון הזה היא עשתה צעד קטן לאשם, כאשר הדרך עודנה ארוכה. החגיגות בוולפסבורג עלו על גדותיהם, לאחר שהקבוצה לא ניצחה זה 12 משחקים ברצף.

פרייבורג - הרטה ברלין 3:0

במשחק שפתח את היום, ניצחה נועלת הטבלה הרטה ברלין את פרייבורג, וצימקה ממנה את הפער לארבע נקודות בלבד. חשוב לציין כי הרטה היא קבוצה שכבר הספידו אותה, ולמשחק הזה הייתה חשיבות גבוהה במיוחד. פרט לנירנברג והאנובר שמדורגות מתחת לקו האדום, פרייבורג נראית כמו הקבוצה היחידה מעליו שתתמודד מול שלוש הקבוצות האלו נגד הירידה.

המארחים מפרייבורג בקושי תקפו במשחק הזה, ובדקה ה-28 הרטה עלתה ליתרון ראשון כשאדריאן ראמוס השתלט על ריבאונד מבעיטה של רפאל, והמשיך לרשת. שבע דקות לאחר מכן הרטה נהנתה ממבצע משותף של ראמוס וסיסרו, שהמשיך מזווית קשה וקבע 0:2. אותו סיסרו השלים צמד בדקה ה-57 וקבע את תוצאת המשחק, 0:3 להרטה ברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully