וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מי לא רוצה לעלות ליגה?

בת ים פספסה הזדמנות להעפיל למקום השני אחרי 0:0 בנצרת עילית. גם כפר סבא איבדה גובה אחרי 0:0 עם בית"ר שמשון

משחקי המחזור ה-23 עמדו בסימן הקרב על המקום השני, אך בליגה הלאומית של השנה קשה למצוא את הקבוצה היציבה שתיתן פייט של ממש לעירוני קרית שמונה. בת ים נותרה שלישית אחרי 0:0 בנצרת עילית, כשגם הפועל כפר סבא יכולה לצמצם פערים, אבל אכזבה עם 0:0 ביתי מול בית"ר שמשון תל אביב. שבעה מחזורים לתום העונה הסדירה, הטבלה צפופה במיוחד והקרב על הפלייאוף העליון רותח כשגם הפועל ראשון לציון הצטרפה למרוץ לאחר ניצחון 0:3 על הפועל מרמורק האומללה.

הפועל מרמורק - הפועל ראשון לציון 3:0

הקבוצה של יעקב הלל התארחה אצל נועלת הטבלה, במשחק שנערך... במגרש בראשון לציון ולא התקשתה להשיג ניצחון על נועלת הטבלה שספגה הפסד שביעי ברציפות. 44 דקות חיכו בראשון לשער הראשון אותו כבש עקיבא מגרלשווילי. רוברט סאנצ'ז הפרגוואי הכפיל בדקה ה-50 עם שערו הראשון העונה ומגלן אוואלה חתם שש דקות לסיום. הקבוצה של יעקב הלל מצטרפת למאבק על הפלייאוף העליון, מרמורק בדרך חזרה לליגה א'.

הפועל כפר סבא - בית"ר שמשון תל אביב 0:0

הצפיפות במקומות 2-8 והמאבק המתלהט על הכרטיס השני לליגת העל, מציבים את כפר סבא כמועמדת לגיטימית לחזור בסיום העונה לליגה הבכירה. ניצחון של הירוקים יכול היה להפקיץ אותם למקום הרביעי, אך תומר קשטן ושחקניו אכזבו מול הקהל הביתי ועוד יצאו מרוצים מהנקודה לאחר שמתי אברהם החמיץ פנדל לשמשונים בדקה ה-63. כפר סבא נותרה שישית, בית"ר שמשון במקום ה-12 ותיאבק נגד הירידה לפלייאוף התחתון.

הפועל נצרת עילית - עירוני בת ים 0:0

אחרי ההפסד לאחווה עראבה במחזור הקודם, עירוני בת ים שוב איבדה נקודות מול יריבה לצמרת ונותרה במקום השלישי מרחק שמונה נקודות מקרית שמונה. היה זה משחק חוץ שישי ברציפות שהקבוצה של דורון ממן לא מצליחה לנצח. נצרת עילית, עוד קבוצה שהצהירה על רצונה להישאר בליגה הלאומית, נותרה שביעית וסגרה משחק שלישי ברציפות ללא ספיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully