וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט: "הכי חשוב שתהיה המשכיות"

21.2.2010 / 16:29

קפטן בני יהודה מרוצה מהדרך בה קבוצתו החלה לצאת מהמשבר. שביעות רצון מגלבאן ואדרי, הוארך חוזהו של רן קדוש

"כל קבוצה כמעט עוברת תקופה לא טובה והחוכמה היא לצאת מזה כמה שיותר מהר", כך אמר היום קפטן בני יהודה, אסי בלדוט, לאחר נצחון קבוצתו 1:2 אמש (שבת) על הפועל עכו בבלומפילד. "לפני שנכנסנו למשבר היינו במקום הרביעי כרגע אנחנו עדין במקום הרביעי מה שאומר שרק צריך להמשיך ככה ולשמור על המקום הזה", הוסיף הקפטן.

בלדוט נכנס אמש כמחליף בדקה ה-60 ובדיוק כפי שהיה בנצחון החוץ נגד הפועל חיפה, הביא המון תנופה עם כניסתו למגרש: "גיא הכניס אותי למשחק ומי שנכנס כמחליף התפקיד שלו זה להיות טוב ולעשות שינוי. הרגשתי טוב ואני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. מן הסתם אני רוצה לפתוח בהרכב ואין אחד שלא רוצה לשחק בהרכב, אבל צריך לזכור שחזרתי מפציעה ויש מאמן שקובע את ההרכב אז אני עושה את המוטל עליי ומנסה להוכיח את עצמי בכדי לחזור להרכב".

הקפטן מתייחס להחמצות הרבות, אך כבר מסתכל קדימה להמשך הדרך: "היו המון החמצות, אבל זה גם אומר שאנחנו מגיעים למצבים וזו נקודה חיובית ומה שהכי חשוב זה שניצחנו. היתה לנו תקופה פחות טובה שכמעט כל קבוצה עוברת את זה ואני מקווה שאתמול יצאנו לדרך חדשה, אחרי שניצחנו שני משחקים רצופים בליגה. הכי חשוב שתהיה לזה המשכיות. אמרתי גם בתקופה הפחות טובה שלנו שאנחנו צריכים נצחון אחד בכוח שיוציא אותנו מהבוץ, ואני שמח שזה מה שעשינו כשניצחנו את הפועל עכו בגביע ורק צריך להמשיך את זה".

בקבוצה החמיאו אמש לכפיר אדרי ופדרו גלבאן על משחקם הטוב נגד עכו. אדרי היה מצוין וחרש שוב ושוב את אגף שמאל. גלבאן היה אחראי למעשה לשני השערים שכבשה הקבוצה, כאשר בעיטה שלו לקורה הפכה לשער הראשון של משה ביטון ועל השער השני הוא כבר היה חתום באופן בלעדי, עם בעיטה חופשית נפלאה מ-25 מטרים לחיבורים של דודו גורש.

בתוך כך הודיעה היום הנהלת הקבוצה על החתמתו של שוער המשנה רן קדוש לשלוש עונות נוספות בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully