וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 65 דקות לגרשון בהפסד סטנדרד ליאז'

הישראלי פתח לראשונה בהרכב בהפסד 2:1 לקאלב ברוז'. חמש דקות ותיקו לבלילי. הפסד לטועמה ולאריסה, המאמן התפטר

לראשונה העונה, פתח הערב (ראשון) רמי גרשון בהרכב סטנדרד ליאז' במשחק החוץ שלה נגד קאלב ברוז', שמדורגת במקום השני בליגה. גרשון, שעד כה קיבל רק דקות ספורות באירופה, זכה לקרדיט בליגה, ופתח בשורות סטנדרד, שהגיעה אחרי המהפך הנהדר שביצעה בליגה האירופאית נגד זלצבורג. גם הערב היא פתחה מצוין, כשעלתה ליתרון בדקה ה-25, משער של דיומרסי אמבוקני. האורחים ירדו ביתרון למחצית, אבל עם פתיחת המחצית השניה, ביצעה ברוז' את המהפך. בדקה ה-49 זכו המארחים לפנדל, אותו שלח וסלי סונק אל הרשת, ושלוש דקות מאוחר יותר השלים רוסטן קומאהה את המהפך עם שער משלו מהשמטה של שוער ליאז'. גרשון הוחלף בדקה ה-65.

פיני בלילי שיחק היום (ראשון) חמש דקות במשחקה של אנטליהספור מול אנקרגוצ'ו, שהסתיים בתוצאה 2:2. וייסל צ'יהאן הבקיע פעמיים לזכות הקבוצה מאנטליה בדקות 23 ו-43, אבל יאן ראינוך (17) ומוחמט חניפי (74) כבשו עבור המארחים. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-85, אבל לא הצליח לסייע לקבוצתו להשיג ניצחון ולהתרומם מעל המקום ה-11. לאנטליהספור היה זה משחק רביעי ללא ניצחון.

ביוון, לאריסה חזרה לסורה עם הפסד ביתי מביך, 2:0 לפנתרקיקוס, השקועה עמוק במקום האחרון ורשמה לזכותה רק שני ניצחונות עד היום. שמעון אבוחצירא לא נכלל בסגל בעוד סלים טועמה עלה מהספסל בדקה ה-65, כשדניאל קוזאן החטיא מהנקודה הלבנה בדקה ה-49 ולאריסה נענשה בעקבות טעויות בהגנה ברבע השעה האחרונה. סטיב בלק הקמרוני כבש בדקה ה-75 והכפיל את התוצאה אחרי שתי דקות. לאריסה עם 24 נקודות, רק שלוש מעל הקו האדום. זמן קצר לאחר המשחק התפטר מאמן לאריסה, מרינוס אוזונידיס, מתפקידו.

קפריסין: פאפוס, ללא משה מישאלוב, הובסה 5:1 על ידי פראלימני, שנהנתה משערים של ג'ימי דה וולף (23), איבן טריקובסקי (65 ו-90), דיטר ואן טורנהאוט (66) ואובדיאה טרומבווה (88). קיריאקוס חאיליס צימק עבור פאפוס (80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully