וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם יכולה לפנטז על ליגת האלופות

ניצחה את וויגאן 0:3, נהנתה מהתיקו המאופס בין מנצ'סטר סיטי לליברפול ועלתה למקום הרביעי. בניון המתקמבק שיחק חצי שעה

אחרי שאתמול (שבת) הגדילה צ'לסי את הפער בפסגה הפרמיירליג לארבע נקודות, עבר המתח היום למאבק על המקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. במוקד עמד המשחק בין מנצ'סטר סיטי לליברפול, אלא שהוא הסתיים ב-0:0 שלא עשה שירות טוב מדי עבור אף אחת מהן. מי שנהנתה מהתיקו הזה הייתה טוטנהאם, שניצחה את וויגאן בחוץ 0:3 ועלתה למקום הרביעי. גם אסטון וילה, שהביסה את ברנלי 2:5, אמרה תודה ושיפרה גם היא עמדות בקרב על המקום בליגת האלופות.

יוסי בניון, שנכנס במקום מקסי רודריגז בדקה ה-63, חזר למגרשים לראשונה מאז ה-13 בינואר, אבל נראה עדיין חסר חדות וגם הוא לא עזר לליברפול, שהמשיכה להקפיד יותר על משחק ההגנה שלה. בנוסף, היום היא שוב חשפה כמה בעיות יש לה בחלק הקדמי. מנצ'סטר סיטי שלטה לאורך מרבית המשחק והכריחה את האדומים לסגת לאחור, אבל גם השחקנים של רוברטו מנצ'יני לא הגיעו להזדמנויות ממשיות. גם פרננדו טורס רשם הופעה ראשונה מאז ה-13 בינואר, כשנכנס כמחליף בדקה ה-75, אבל גם הוא לא סייע ובסיום 0:0.

וויגאן - טוטנהאם 3:0

התרנגולים ניצלו את התיקו המאופס בין סיטי לליברפול כדי לעלות מהמקום השביעי לרביעי, שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות. טוטנהאם חולקת את המקום הזה עם הסיטי, אלא שיש לה יחס שערים עדיף (על אף שלסיטיזנס משחק חסר).

השער הראשון במשחק הושג בדקה ה-27, כשגארת בייל שלח מסירה מדוייקת לג'רמיין דפו, שמצא את עצמו בעמדת כיבוש מצוינת ולא פספס. טוטנהאם לא הפסיקה לתקוף לאורך כל המשחק, ובדקה ה-85 היא גם הצליחה להתגבר על הדשא מלא המהמורות באצטדיונה של וויגאן כדי לכבוש את השני. הפעם לוקה מודריץ' הכניס כדור מהמרכז לרומן פבליוצ'נקו, שכבש מתוך הרחבה וקבע 0:2. פבליוצ'נקו עוד היה רעב, ושבע רק בתוספת הזמן, כשההגנה של המארחים התפרקה לגמרי. כדור חופשי מצד ימין מצא את ראשו של הרוסי, שנגח לידיים של שוער וויגאן. הריבאונד הגיע היישר לפבליוצ'נקו, שבעט פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 0:3 לטוטנהאם.

אסטון וילה - ברנלי 2:5

בשעה שליברפול ומנצ'סטר סיטי נאבקות אחת בשנייה וכשהיא יודעת שלפחות אחת מהן תאבד נקודות במאבק על המקום הרביעי, ידעה אסטון וילה שהיא חייבת ניצחון ויהי מה. הפתיחה דווקא לא רמזה על הבאות כשסטיבן פלטשר הסקוטי ניצל מסירה של דייב ניוג'נט בדקה ה-10 כדי לכבוש את שער הליגה השביעי שלו העונה ולהעלות את האורחים ליתרון מפתיע. לוילה לקחו 22 דקות ארוכות כדי להשוות מרגליו של אשלי יאנג, אבל במחצית השנייה הקבוצה התוססת של מרטין אוניל התפוצצה.

סטיוארט דאונינג, עם שער בדקה ה-56 נתן אות לפתיחת הבליץ של המקומיים וכעבור כבר קבע 1:3. אמיל הסקי הוסיף שער בדקה ה-61 וגבריאל אגבונלהור התזזיתי כבש את החמישי בדקה ה-68. ארבעה שערים לזכות וילה ב-13 דקות, וגם שער מצמק של מרטין פטרסון בדקה ה-90 לא מנע ניצחון נאה במיוחד. 2:5 ושלוש נקודות חשובות ביותר.


בלקבורן - בולטון 0:3

מצבה של בולטון ממשיך להחמיר והיום היא ספגה הפסד שלישי בחמשת המחזורים האחרונים, 3:0 בחוץ לבלקבורן. התבוסה הזו משאירה את תמיר כהן (שלא שותף) ואת חבריו מתחת לקו האדום במקום ה-18, מרחק נקודה מהאל סיטי ומשחק חסר. מהצד השני, בלקבורן יכולה לנשום מעט לרווחה כשהיא מחזקת את מעמדה במקום ה-12, משפרת את מאזנה ל-34 נקודות ויכולה להתחיל לפנטז על אמצע הטבלה כשהיא כבר מרחק של 11 נקודות מהקו האדום.

בדקה ה-41 עלו המקומיים ליתרון משער של ניקולה קאליניץ', לו זה היה שער הליגה השני העונה. בולטון שלטה במשחק, אך התקשתה להגיע להזדמנויות ובדקה ה-73 ספגה את השער השני מרגליו של ג'ייסון רוברטס, שנהנה מבישול של גאל ז'יבה. בהמשך הפך המבשל לכובש בדקה ה-84 כשז'יבה ניצל הגבהה מוצלחת של אל חאג'י דיוף, נגח פנימה והעלה את בלקבורן ל-0:3 שהייתה גם תוצאת הסיום.

במשחק נוסף:
פולהאם - בירמינגהאם 1:2
לפולהאם: דמיאן דאף (59), בובי זאמורה (90). לבירמינגהאם: כריס ביירד (3, עצמי)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully