וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגריידי: "הקהל גרם לי לצמרמורות בכל הגוף"

הבכורה במדי הניקס ריגשה את טי מאק שזכה למטר אהבה בגארדן, ולא פסל את האפשרות שיישאר בקבוצה בעונה הבאה

כשטרייסי מקגריידי הועבר לניו יורק בעסקה סיבובית של יוסטון דרך סקרמנטו, רבים סברו שהניקס מחפשים רק את החוזה הנגמר של הסופרסטאר הדועך, שייתכן שכלל לא יזכה ללבוש את מדי קבוצתו החדשה.

אבל מייק ד'אנטוני לא היסס להציב את טי מאק בחמישייה כבר במשחקו הראשון מול אוקלהומה סיטי, והוא החזיר לו במשחק נהדר עם 26 נקודות. אלא שלת'אנדר יש סופרסטאר משלהם בדמותו של קווין דוראנט, שצלף 36 נקודות, קבר את הסל המכריע בהארכה כדי להוביל את קבוצתו לניצחון 118:121, וגרם למקגריידי להצהיר: "הוא מזכיר לי את עצמי כשהייתי צעיר יותר".

חודשיים אחרי משחקו האחרון לפני שיובש על ידי הרוקטס, הזכיר מקגריידי נשכחות עם תצוגה התקפית מרשימה שכללה 10 מ-17 מהשדה, 5 אסיסטים, 4 ריבאונדים ב-32 דקות, ושלשה אחת גדולה ששלחה את המשחק להארכה, אך בתוספת הזמן נותר טי מאק על הספסל, למרות דרישת הקהל, שהתאהב בו מיידית, להכניסו מחדש למשחק.

"כבר לא היו לי רגליים", הודה מקגריידי בסיום. "ולא הייתי יכול להמשיך לשחק ולפגוע בקבוצה שלי, זה לא היה נכון, ולא רציתי להיות גיבור בכוח במשחק הראשון שלי כאן". לגבי ההתרגשות שאחזה בו בפתיחת הפרק החדש בקריירה אמר: "לא הרגשתי כל כך טוב כבר זמן רב, ולשמוע את הקהל צועק 'אנחנו רוצים את טרייסי' גרם לי לצמרמורת בכל הגוף". לאחר מכן התייחס לאפשרות שיסכים לחתום על חוזה מינימום בסיום העונה על מנת להישאר בקבוצה: "עדיין מוקדם לעסוק בזה, אבל כסף לא יהווה בעיה בשיקולים שלי".

ד'אנטוני, שהוצף לאחר המשחק בשאלות לגבי כוונות הרכש העתידיות של הניקס, שמר על עמימות מחוייכת כהרגלו וענה: "הבאזז סביב הקבוצה מוצדק, כי הרבה מהעתיד שלנו לא ידוע, אבל אנחנו בעמדה מצוינת, ודוני עשה עבודה נהדרת בלהביא אותנו למצב הזה. הסגל שלנו השתנה כמה פעמים בשנתיים האחרונות, והוא ישתנה גם בעונה הבאה...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully