וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנדרי: "מכאן אני יכול רק לעלות"

פורוורד סקרמנטו לאנדרי התייחס להופעת הבכורה שלו, בה קלע 10 נקודות בהפסד 99:89 לקליפרס. כספי קלע 15 נקודות

סקרמנטו נמצאת בעיצומו של מסע חוץ בן שלושה משחקים, והגיעה היום (ראשון) לסטייפלס סנטר למפגש עם לוס אנג'לס קליפרס, בתקווה להשיג ניצחון ראשון מאז החזרה מפגרת האולסטאר. תקוות לחוד ומציאות לחוד, וגם בלי קווין מרטין סקרמנטו לא מצאה את הדרך לנצח, ונוצחה 99:89. היה זה הפסדה השלישי ברציפות של סקרמנטו מאז חזרה לפעילות אחרי האולסטאר, והיא נפלה למאזן של 37 הפסדים לעומת 18 ניצחונות. הקליפרס עלו ל-22 ניצחונות לעומת 33 הפסדים.

עמרי כספי פתח בחמישייה של הקינגס, קלע 15 נקודות (5 מ-11 מהשדה, 5 מ-5 מהקו), הוריד 5 ריבאונדים, מסר 3 אסיסטים, חטף 3 כדורים ורשם 2 איבודים. טייריק אוואנס הוליך את הקינגס עם 21 נקודות, קארל לאנדרי, הרכש החדש, השתלב לא רע עם 10 נקודות ו-8 ריבאונדים. אריק גורדון היה נפלא במדי הקליפרס, קלע 30 ומסר 6 אסיסטים, וכיפר על 7 איבודים בכמה סלים גדולים שקטעו את המומנטום של הקינגס במחצית השנייה. כריס קיימאן קלע 22 והוריד 16 ריבאונדים למנצחים, סטיב בלייק הוסיף 11.

כספי פתח עם החטאה דקה בתוך הרבע הראשון, ובהמשך החטיא שלשה, אך 6 דקות לסיום הרבע איפס את היד וקלע ג'אמפ ראשון. בהמשך הוסיף הפורוורד הישראלי 4 נקודות נוספות, ובתום רבע ראשון צמוד הוליכה סקרמנטו 21:22. אלא שאז הגיע רבע שני שכולו קליפרס. המארחים הפציצו עד למחצית 8 מ-10 מחוץ לקשת ומוטטו את הגנת הקינגס, שנראו אנמיים מאוד בדקות ארוכות של המשחק. כספי שיחק כשש דקות לפני שהוחלף על ידי אימה יודוקה, ולא קלע נקודות ברבע זה. סקרמנטו לא מצאה פתרון לכריס קיימאן מתחת לסלים (15 נקודות ו-8 ריבאונדים במחצית הראשונה), אריק גורדון (14 נקודות) וראסול באטלר (12 נקודות), ופיגרה 60:45 בתום שני רבעים.

כספי פתח בחמישייה ברבע השלישי, וקלע 4 רצופות לקינגס מהקו ובחדירה. סקרמנטו הורידה ממינוס 18 למינוס 9, כספי הוסיף עוד 2 מהקו והפער מהקליפרס ירד ל-7. 3:55 דקות לסיום הרבע כספי חזר לפרקט, הוסיף עוד נקודות מהקו, ויחד עם יכולת גבוהה של טייריק אוואנס, הקינגס צימקו ל-77:66 בתום הרבע השלישי. סקרמנטו פתחה היטב את הרבע הרביעי, אנדראס נוצ'יוני רשם דקות טובות והקינגס פיגרו ב-5. אז התעורר אריק גורדון ובהטבעה מרהימה ועוד ג'אמפ מרחוק העלה את הקליפרס ליתרון 9. היתרון הזה, יחד עם יכולת טובה של סטיב בלייק ברבע הרביעי, היו גדולים על הקינגס, שרשמו הפסד נוסף, הפעם בתוצאה 99:89.

כספי: "לאנדרי יהיה בסדר, הוא שחקן טוב"

"זה שוב הרבע השני הידוע לשמצה", אמר מאמן הקינגס פול ווסטפאל על הרבע בו הפסידה קבוצתו 39:23. "הפסקנו לשמור, לא עשינו את העבודה ושוב נתנו ליריבה שלנו לברוח. אנחנו לא יכולים לתת לאותם שחקנים לשחק במשך 48 דקות, למרות שזה בהחלט מפתה. זה מאוד לא מעודד ששיחקנו בצורה כל כך אנמית. למרות שזה היה די צפוי נוכח העובדה שצירפנו את קארל לאנדרי ופרנסיסקו גארסיה חזר מפציעה ועדיין חלוד". ווסטפאל התייחס גם למאצ' אפ שכשל מול הקליפרס. "לא הייתה לנו תשובה לאריק גורדון, רסואל באטלר וכריס קאמאן. לשלושתם היה משחק מדהים". על הבכורה של לאנדרי אמר המאמן: "זו כנראה ההופעה הכי פחות אפקטיבית שתהיה לו כשחקן סקרמנטו. זה לא היה הלילה שלו, אבל אני מתרגש שהוא כאן. הוא הראה רק ניצוץ ממה שיש לו ועוד יהיה בורג חשוב בקבוצה", אמר ווסטפאל.

גם עמרי כספי לא התרגש מההופעה החלשה של לאנדרי: "הוא הולך להיות בסדר גמור, אנחנו יודעים שהוא שחקן טוב". לאנדרי עצמו גם נשמע אופטימי: "הכול יהיה בסדר. אני לא חושב שלשיטה של הקבוצה יש קשר ליכולת שלי", אמר הפורוורד. "כנראה שפשוט חשבתי קצת יותר מדי. מכאן אפשר רק לעלות למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully