וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:0 בין אינטר לסמפדוריה

הנראזורי לא הצליחו להגדיל את הפער בפסגה ל-10 נקודות בתום משחק בו כיכב השופט טליאבנטו, ששלף שלושה אדומים

אינטר וסמפדוריה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 0:0 במחזור ה-25 בסרייה A. הנראזורי הגדילו את הפער מרומא, שבמקום השני, לשמונה נקודות, אבל הג'יאלורוסי יוכלו להוריד לחמש אחרי המשחק שלהם מחר נגד קטאניה. המשחק האערב בסן סירו לא התעלה לרמה גבוהה, כמעט ולא נרשמו בו הזדמנויות, אבל איש אחד בכל זאת כיכב, השופט פאולו טליאבנטו.

ההצגה של השופט בן ה-38 החלה בדקה ה-31, כשוולטר סמואל נאבק בניקולה פוצי ופגע בפרצופו של האחרון בעזרת מרפק, ספק במכוון. הבלם הארגנטינאי ראה אדום ואינטר נשארה ב-10 שחקנים. סמפדוריה התארגנה לביצוע הבעיטה החופשית אחרי העבירה על חלוצה, אבל איבן קורדובה, שיצא מוקדם מהחומה, ספג צהוב. שבע דקות לאחר מכן ביצע הבלם הקולומביאני עבירה על אותו פוצי בחלק המגרש של סמפדוריה, ראה צהוב שני והורחק. אינטר כבר בתשעה שחקנים.

למרות החיסרון המספרי, אינטר לא נבהלה והמשחק המשיך להיות משוחק בעיקר בחצי של סמפדוריה, שבמחינתה לא הצליחה להתמודד עם העובדה שהיא חייבת ללכת קדימה ולא הגיעה למצבים. בדקה ה-73 גם היא נותרה ב-10 שחקנים, אחרי שג'מפאולו פאציני ביצע עבירה על דז'אן סטנקוביץ' וקיבל צהוב שני. עד הסיום לא הצליחו שתי הקבוצות לכבוש ובסיום תיקו מאופס.

במשחק שפתח את המחזור ה-25 באיטליה, הביסה גנואה 0:3 את אודינזה, שנמצאת רק נקודה מעל הקו האדום ומציגה הגנה עלובה לאורך כל העונה. המארחים הפסידו רק פעם אחת העונה במגרשם הביתי, והשיגו את הראשון בדקה ה-30 מרגלי רוברט אקוואפרסקה. החלוץ המוכשר הבקיע בפנדל את השני בדקה ה-53, ראה את כריסטיאן זפאטה מאודינזה מורחק (57) ואת רודריגו פלאסיו חותם את התוצאה עם נגיחה מוצלחת (64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully