וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: סלאמינה וקלינגר מסרבים להרים ידיים

הקבוצה של ניר קלינגר סחטה 0:0 מדהים מאפואל ניקוסיה האלופה, דגו לא שותף. הולנד: לויטה ור.ק.ס הפסידו להירנביין

מסע ההתאוששות של נאה סלאמינה הקפריסאית נמשך הערב (שבת), כשהחבורה של ניר קלינגר חזרה עם תוצאה מדהימה מבחינתה - 0:0 במגרשה של האלופה אפואל ניקוסיה. סלאמינה, שבשבוע שעבר השיגה ניצחון ליגה ראשון העונה, הציגה משחק לחימה ראוי לציון בראשות השוער רפאל פונצו. השוער מונצואלה שהגיע רק בינואר הציל פעם אחר פעם את חבריו ולשיאו הגיע שבע דקות בתוך תוספת הזמן אז הדף פנדל שבעט לעברו קריסיס מיקאל. ברוך דגו הפצוע לא שותף במשחק.

ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה רחוקה סלאמינה שלוש נקודות בלבד מאריס לימסול שמעל הקו האדום. קלינגר יקווה לעזרה מקבוצתו הקודמת, א.א.ל, שתתארח אצל אריס ביום ראשון. "השחקנים אמרו לי שגם אם נגזר עלינו לרדת, נעשה את זה עם כבוד. אפואל טובה מאיתנו פי עשרה, אבל לשוער שלנו היה יום מדהים. כשאתה עובד עם צעירים, אתה יודע שהם נותנים הכל", אמר קלינגר לתקשורת הקפריסאית בסיום.

* הולנד: ר.ק.ס ואלוויק של אוהד לויטה הפסידה בביתה 2:1 להירנביין והתקרבה עוד צעד בדרך לירידה לליגה השנייה. השוער הישראלי שיחק 90 דקות עם סרט הקפטן וספג כבר בדקה ה-13 מג'ראלד סיבון בן ה-36. בנג'י דה קוולאר איזן בדקה ה-67, לפני שסיבון כבש שער ניצחון דרמטי מהנקודה הלבנה שש דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully